SET KURUS SHAKLEE IDAMAN WANITA MALAYA

SET KURUS MAMPU MILIK SHAKLEE | DULU 59KG SEKARANG 55KG


Hottt hottt!! Fuzza baru je dapat testimoni hot Set Kurus Shaklee Alfalfa dan Lecithin. Alhamdulillah customer dah berjaya turun 4kg dan sangat berpuas hati tau. Mana taknya ia menjadi idaman wanita malaya kan.... set kurus shaklee alfalfa dan lecithin ni mampu dimiliki oleh semua kerana harganya yang sangat berpatutan dengan kualiti terbaik yg ditawarkan oleh Shaklee.

testimoni alfalfa lecithin

Jom kita lihat apa khasiat dan kebaikan kedua-dua produk Alfalfa dan Lecithin ni.

KEBAIKAN LECITHIN SHAKLEE


testimoni alfalfa lecithin


LECITHIN berfungsi sebagai pembakar lemak dan kolesterol. Ia adalah sumber kolina dan juga pengemulsi lemak. Juga dicadangkan untuk ibu-ibu yang mengalami clogged duct/ duktus tersumbat.

KEBAIKAN ALFALFA SHAKLEE


testimoni lecithin alfalfa

ALFALFA berfungsi sebagai sumber serat untuk menyerap pecahan lemak dan kolesterol oleh lecithin. Alfalfa akan mengangkut lemak-lemak keluar dari badan. Melawaskan sistem penghadaman dan bertindak juga sebagai milk booster/penggalak susu. Juga dapat membantu masalah keputihan dikalangan wanita.

Selain daripada dua produk diatas, anda juga boleh menambah protein dalam proses berdiet. Sumber protein yang mencukupi amatlah penting bagi mengekalkan sumber tenaga dalam proses menurunkan berat badan. So, apa yang Fuzza boleh suggest disini adalah pengambilan Shaklee ESP Soy Protein atau CINCH SHAKE.

testimoni set kurus shaklee


Ia berfungsi sebagai sumber protein untuk memelihara otot dalam proses menurunkan berat badan. Dapat memberi rasa kenyang yang tahan lama dan memberi tenaga berpanjangan.

Ingin mendapatkan Set Kurus Shaklee anda hari ini?? Hubungi Fuzza sekarang, pengedar sah Shaklee anda!

Anda mungkin meminati::

-Sukar Hamil Kerana Berat Badan Berlebihan
- Turun 3kg dalam Masa 10 hari
- Tips Ibu Menyusu Kuruskan Badan
- Tips Kuruskan Badan Selepas Bersalin

Dapatkan penjimatan untuk setiap produk Shaklee dengan mendaftar sebagai ahli JOM DAFTAR SEKARANG! 



Berminat dan untuk sebarang pertanyaan/info:

Hubungi Fuzza Nisa
Tel/Sms/Whatsapp: 017-6961509
Visit and like us on FB: https://www.facebook.com/mummysayf


 "INGIN MENDAPAT 4-5-6 ANGKA SEBULAN DENGAN MENDAFTAR AHLI SHAKLEE? HUBUNGI SAYA!! HANYA DENGAN ONLINE, ANDA MAMPU MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN! WAKIL PENGEDAR SELURUH MALAYSIA MASIH DIPERLUKAN! DAN ANDA AKAN DIJEMPUT KE GROUP EKSLUSIF DI FACEBOOK"

No comments:

Post a Comment