PENGEDAR SAH SHAKLEE DI KOTA DAMANSARA, GOMBAK, BATU CAVES, UIA

Hari ini rasa mahu membuat sedikit hebahan. Bukan hebahan penting pun...=) Tapi bagi sesiapa yang mencari PENGEDAR SAH SHAKLEE DI KOTA DAMANSARA, GOMBAK, BATU CAVES dan UIA. Ada sesetengah orang malas nak pos ni...dikatanya leceh, kalau boleh nak barang tu ada depan mata. Face to face katanyaa....=) Jadi...inilah masanya anda mencari saya, PENGEDAR SAH SHAKLEE ANDA!! Harap maklum ya...ready stok available dan servis I memang pantas tuntasss!!! (jangan jelesss...huhu)

PENGEDAR SAH SHAKLEE ANDA !!!
Kenapa agaknya anda perlu mencari saya ya?? hehe.... sebab saya berikan servis A pada customer, In Shaa Allah. Saya menyediakan jadual pengambilan lengkap dan konsultasi adalah PERCUMA buat customer tersayang. Dan bagi anda yang berminat MENJADI AHLI SHAKLEE di bawah naungan saya MUMMYSAYF, konsultasi adalah seumur hidup tau !!! =)


So bagi anda yang tercari-cari mahu Cash on Delivery (COD) produk Shaklee, boleh laa contact saya. Bagi mereka yang berdekatan dengan kawasan Kota Damansara, Gombak, Batu Caves dan UIA seperti Selayang, Damansara Perdana, Mutiara Damansara, Pelangi Damansara juga boleh dipertimbangkan. Yang pastinya terbaik untuk anda semua... =)

TULANG BELAKANG SEMASA COD =)
Jangan risau yaa....saya takkan datang rumah anda berceramah dan berdemo, kerana saya Pengedar Shaklee Online !! I love shaklee online bisnes.... jom order sekarang!!



- Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. - 

Dapatkan penjimatan untuk setiap produk Shaklee dengan mendaftar sebagai ahli JOM DAFTAR SEKARANG! 

Berminat dan untuk sebarang pertanyaan/info:
Hubungi Fuzza Nisa
Tel/Sms/Whatsapp: 017-6961509
Visit and like us on FB: https://www.facebook.com/mummysayf

 "INGIN MENDAPAT 4-5-6 ANGKA SEBULAN DENGAN MENDAFTAR AHLI SHAKLEE? HUBUNGI SAYA!! HANYA DENGAN ONLINE, ANDA MAMPU MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN! WAKIL PENGEDAR SELURUH MALAYSIA MASIH DIPERLUKAN! DAN ANDA AKAN DIJEMPUT KE GROUP EKSLUSIF DI FACEBOOK"

No comments:

Post a Comment