TESTIMONI IBU MENYUSU KURUSKAN BADAN SECARA SIHAT

Salam sayang....=) Berita baik untuk ibu menyusu. Ibu-ibu yang menyusu badan mesti khuatir apabila memikirkan ingin berdiet tapi takut susu akan kurang. Lazimnya, ibu menyusu akan berasa cepat lapar. Maka mereka akan makan dengan kerap walhal kalori yang diambil sudah melebihi intake harian.

Jangan bimbang kerana anda juga boleh mendapatkan berat badan yang ideal walaupun anda masih menyusu. Sekarang anda boleh kuruskan badan tanpa menganggu pengeluaran susu bersama ESP + ALFALFA + LECITHIN

Shaklee Soy Protein Isolate Powder (ESP), Alfalfa Complex, Lecithin

1. LECITHIN - Bakar

Berfungsi sebagai pembakar lemak dan kolesterol. Ia adalah sumber kolina dan juga pengemulsi lemak. Juga dicadangkan untuk ibu-ibu yang mengalami clogged duct/ duktus tersumbat.

2. ALFALFA - Buang

- Berfungsi sebagai sumber serat untuk menyerap pecahan lemak dan kolesterol oleh lecithin. Alfalfa akan mengangkut lemak-lemak keluar dari badan. Melawaskan sistem penghadaman dan bertindak juga sebagai milk booster/penggalak susu. Juga dapat membantu masalah keputihan dikalangan wanita.

3. SOY PROTEIN ISOLATE POWDER (ESP) - Bina

- Berfungsi sebagai sumber protein untuk memelihara otot dalam proses menurunkan berat badan. Dapat memberi rasa kenyang yang tahan lama dan memberi tenaga berpanjangan. Selain itu dapat membantu sebagai penggalak susu dan memekatkan susu ibu.

Jom kita baca Testimoni Ibu Menyusu yang telah berjaya menurunkan berat badan mereka:




So, mommies apa tunggu lagi?? Dapatkan ESP+LECITHIN+ALFALFA anda sekarang!!! Konsultasi dan cadangan jadual pengambilan akan diberikan eksklusif untuk customer mummysayf =)

Anda mungkin juga meminati:
- Tips Kurus Selepas Bersalin
- Testimoni Lecithin + Herb-Lax 
- Tips Tambah Susu Badan

- Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. -

Berminat dan untuk sebarang pertanyaan/info:

Hubungi Fuzza Nisa
Tel/Sms/Whatsapp: 017-6961509
Email: sayfuzanwar@hotmail.com
Visit and like us on FB: https://www.facebook.com/mummysayf

No comments:

Post a Comment