BERJAYA TURUN 3 KG DALAM 10 HARI

Harini mummysayf ingin share testimoni seorang pengguna  ESP+ALFALFA+LECITHIN yang telah berjaya menurunkan berat badannya. Walaupun pada asalnya mengambil produk untuk kesuburan, tetapi alhamdulillah dirinya sudah berjaya menurunkan berat badan juga. Jom kita baca!!


Sebelum ni saya pernah mengutarakan tentang selera makan bertambah lepas ambik shaklee...and perut rasa buncit sbb minum 3 ltr air kosong setiap hari....tujuan asal ambik shaklee sbb kesuburan dan masalah period tak menentu..sambil2 tu nak cubalah alfalfa+lecithin+esp.... alhamdulillah akhirnya saya period (lewat 23 hari) selepas 5 hari dan hari ni saya rasa happy sangat sbb saya dh turun 3 kg lps 10 hari ambik Shaklee....harap2 lepas ni berat badan semakin kurang dan mudah utk mengandung...doakan saya ye...;)

Masalah berat badan adalah salah satu punca sukar untuk hamil juga. Adalah dinasihatkan bagi para wanita diluar sana yang mempunyai masalah berat badan dan ingin hamil, langkah pertama yang perlu mereka lakukan adalah menurunkan dan mengawal berat badan.

So, bagi mereka yang ingin menurunkan berat badan, anda boleh mencuba produk Shaklee yang dapat membantu anda dalam proses ini. Tetapi perlu diingat, pemakanan juga perlu dijaga. Pengurangan karbohidrat adalah sangat penting. Banyakkan memakan sayuran dan buah-buahan terutama yang berserat supaya dapat memudahkan pelawasan anda dan menyingkirkan toksin dalam badan. Jadikan buah-buahan kering seperti kurma, kismis, aprikot dan lain-lain sebagai snek ketika waktu lapar. Dan yang paling penting pengambilan 3 liter air sehari. Anda boleh baca tips minum air masak 3 liter sehari.


CADANGAN SUPPLEMEN UNTUK MENGURUSKAN BADAN


1. BAKAR LEMAK - SHAKLEE LECITHIN/ OMEGAGUARD

Shaklee Lecithin dan OmegaGuard


2. BUANG LEMAK - SHAKLEE HERB-LAX/ ALFALFA COMPLEX

Shaklee Herb-Lax dan Alfalfa Complex
                                      

3. BINA OTOT / SUMBER PROTEIN - SHAKLEE CINCH/SOY PROTEIN ISOLATE POWDER (ESP)

Shaklee Cinch dan Soy Protein Isolate Powder (ESP)
                                                    
Cadangan jadual pengambilan supplemen disertakan dan konsultasi berterusan percuma diberikan. 


Anda mungkin meminati:
- Tips Kuruskan Badan Selepas Bersalin
- Tips Minum Air Masak 3 liter Sehari
- Berat Badan Berlebihan Sukar Hamil

- Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. - 

Berminat dan untuk sebarang pertanyaan/info:

Hubungi Fuzza Nisa
Tel/Sms/Whatsapp: 017-6961509
Email: sayfuzanwar@hotmail.com
Visit and like us on FB: https://www.facebook.com/mummysayf

No comments:

Post a Comment