JANA PENDAPATAN DARI RUMAH

Salam sayang semua...

Hari ini tergerak hati ingin berkongsi pasal bisnes dari rumah ini. Semakin hari semakin ramai yang mula berjinak-jinak menjana pendapatan hanya dari rumah. Dulu kalau nak cari 10 sen pun kena keluar rumah. Sekarang ni, duduk rumah pun boleh jana RM10,000....=)

work at home mom

Tidak salah ya bekerja dari rumah jikalau anda pandai menjana pendapatan. Memang sangat enjoy bekerja dari rumah lebih-lebih lagi jikalau anda bergelar seorang ibu dan isteri. Sekarang saya adalah seorang WAHM (work at home mother) iaitu duduk dirumah jaga rumahtangga dan dalam masa yang sama saya menjana pendapatan melalui bisnes online. Pulangannya Alhamdulillah, bukan biasa-biasa ya. Ianya sangat luar biasa yang mana saya sedikit pun tidak terkilan utk meninggalkan pekerjaan sebelum ini.

SIAPA YANG PERLU BUAT BISNES DARI RUMAH ?

  • Mereka yang setiap hari bercampur perasaan gundah gulana kerana terpaksa meninggalkan anak-anak di rumah pengasuh.
  • Mereka yang bercita-cita ingin melangsaikan hutang dengan segera dan ingin berpencen segera.
  • Mereka yang mahukan pendapatan infiniti tanpa perlu berada di bawah telunjuk orang lain untuk menentukan masa depan kita.
  • Ingin meningkatkan taraf hidup dari biasa kepada luarbiasa.
  • Mereka yang bercita-cita dan minat bisnes tetapi tidak tahu bisnes apa yang ingin dipilih, inilah dia pilihannya.
  • Mereka yang sudah penat pergi kerja pagi petang siang malam tetapi masih tiada kepuasan terutama dari segi penjagaan keluarga.


APA KEPERLUAN UNTUK MEMULAKAN BISNES SECARA ONLINE?


  • Sekeping hati yang cekal dan memang berkehendak untuk maju
  • Nama lagi bisnes online maka haruslah ada line internet. Biasa sekarang hampir semua orang ada akaun facebook kan maka line internet tu rasanya tiada masalah.
  • Tidak perlukan modal jika ingin buat bisnes shaklee kerana hanya perlukan yuran pendaftaran RM65+postage RM10 sahaja untuk memulakan bisnes dari rumah.

Banyak jenis bisnes online yang anda boleh buat tetapi saya memilih shaklee kerana saya yakin masa depan saya ada bersama shaklee. Kenapa saya yakin dengan shaklee?

  • Pelan pemasaran yang komprehensif dan telus. 
  • Sistem yang adil, semua orang berpeluang untuk berjaya kerana iainya bukan sistem piramid. Kalau piramid kita yang bawah sentiasa akan di bawah. Tapi konsep shaklee sesiapa sahaja bboleh berjaya yang penting siapa usaha dia dapat.
  • Produk yang terbukti berkesan. Kalau nak tau kebanyakan pengedar atau ahli shaklee hampir semua asalnya adalah dari mereka yang terlebih dahulu menggunakan shaklee. Dari mencuba makan sendiri akhirnya jatuh cinta dengan produk shaklee. Keberkesanan setiap produk tidak boleh ditipu, jika tidak berkesan akhirnya ramai pelanggan akan lari. tapi tidak dengan shaklee kerana saban hari begitu ramai mereka yang ingin menjana pendapatan dengan shaklee.
  • Sudah terbukti bertahan dari dulu sehingga sekarang, bertahan di Malaysia sejak 25 tahun yang lalu dan masih lagi ujud sampai sekarang.
  • Ramai jutawan senyap muncul dengan hanya berbisnes shaklee dan ianya adalah berpanjangan, bukan bermusim kerana sudah terbukti ramai berjaya sudah 25 tahun buat shaklee dan masih lagi buat shaklee.
  • Semestinya patuh syariah kerana kita berkonsepkan ada produk untuk dijual bukannya produk maya, bagi modal alih-alih dapat untung ribu-ribu setiap bulan. Semua orang mahu keberkatan kan, bukan hanya mahukan wang segera yang tidak kekal.

Anda masih ragu-ragu dan tidak jelas dengan bagaimana caranya kita menjana pendapatan dari rumah dengan menjual produk shaklee? Kalau begitu jangan segan silu contact saya ye. In Shaa Allah saya akan bantu anda untuk menjana pendapatan.

Saya mahu bantu lebih ramai orang yang ingin berjaya. Itu impian saya !!! JOIN US NOW!!


- Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. - 

Berminat dan untuk sebarang pertanyaan/info:
Hubungi Fuzza Nisa
Tel/Sms/Whatsapp: 017-6961509
Email: sayfuzanwar@hotmail.com Visit and like us on FB: https://www.facebook.com/mummysayf

No comments:

Post a Comment