RAHSIA KAK AZIZAH KEKAL CERGAS SELEPAS BERSALIN PEMBEDAHAN WALAUPUN BERPANTANG SENDIRI DIRUMAH

CERGAS, TIDAK RASA SAKIT, LUKA CEPAT KERING, TIDAK MENGANTUK, BOLEH BUAT KERJA RUMAH WALAUPUN BERPANTANG SENDIRI



Inilah feedback daripada Kak Azizah yang berasal daripada Taiping, Perak. Pada hujung bulan Nov lepas, beliau contact Fuzza menerusi whatsapp setelah membaca blog Fuzza ini. Cerita punya cerita, kak Azizah ini rupanya baru lepas bersalin secara pembedahan. Kalau bersalin secara pembedahan ini memang agak mengerikan. Sebabnya, cara penjagaan selepas bersalin itu perlu lebih berhati-hati. Fuzza sendiri telah bersalin secara ceaseran dua kali. Apa yang mak selalu pesan ialah "jangan ambil barang-barang berat walaupun lepas setahun bersalin". 

Kak Azizah terpaksa berpantang sendiri dirumahnya. Maka cabaran yang dialaminya tentunya lebih banyak selepas bersalin. Apabila kita sakit, hanya satu yg dipohon "cepatlah sembuh". Bagaimana nak cepat sembuh? Pertama sekali semestinya kita kena mohon dariNya untuk kesembuhan dan selepas itu perlulah berikhtiar. Alhamdulillah, Kak Azizah telah terbuka hati untuk berikhtiar dengan Set Bersalin Shaklee dan beliau sangat excited dengan kesan dan perubahan ketara yang dialaminya selepas pengambilan hanya dalam tempoh lebih kurang 2 minggu.

"tak rugi beli mahal-mahal. saya start amik awal dec haritu. memang dapat rasa kesan dia. memang betul seperti apa yang orang-orang cakap di blog dan fb. saya berpantang di rumah sendiri, saya rasa cergas, petang tidak rasa mengantuk, saya boleh buat kerja rumah dah lani. tak rasa sakit dah. tempat czer pun dah kering elok" -Kak Azizah-


Mungkin ada di antara anda yang membaca entry Fuzza ini sedang mencari Set Bersalin yang sesuai. Maybe tengah survey-survey. Apa yang Fuzza ingin kongsikan, pertimbangkanlah untuk menggunakan Set Bersalin Shaklee ini. Ianya bukan sahaja tahan lama (sehingga 6bulan), namun ianya adalah supplemen yang diperlukan oleh badan kita selepas bersalin. Setiap satu daripada vitamin ini sangat-sangat diperlukan oleh badan kita selepas bersalin selain daripada mengamalkan diet makanan yang sihat dan seimbang. Selain itu, Set Bersalin ini juga sesuai diamalkan sejurus selepas bersalin normal ataupun pembedahan. 

Jagalah kesihatan tubuh badan kita sebaiknya selepas bersalin kerana ia memerlukan pemulihan daripada dalaman. Kesan kekurangan vitamin ini mungkin anda tidak akan nampak serta merta, namun apabila usia meningkat bermacam-macam penyakit terutama sakit belakang akan mula menghantui diri kita.

Kelebihan Set Bersalin Shaklee bukan hanya omongan kosong tau!!!


Jikalau anda perlukan khidmat dan nasihat, jangan segan silu untuk hubungi Fuzza seperti dibawah ini k. 

Kongsikan kebahagian, kongsikan kebaikan!!



Berminat dan untuk sebarang pertanyaan/info:

Hubungi Fuzza Nisa
Tel/Sms/Whatsapp: 017-6961509
Visit and like us on FB: https://www.facebook.com/mummysayf


 "INGIN MENDAPAT 4-5-6 ANGKA SEBULAN DENGAN MENDAFTAR AHLI SHAKLEE? HUBUNGI SAYA!! HANYA DENGAN ONLINE, ANDA MAMPU MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN! WAKIL PENGEDAR SELURUH MALAYSIA MASIH DIPERLUKAN! DAN ANDA AKAN DIJEMPUT KE GROUP EKSLUSIF DI FACEBOOK"

2 comments:

  1. saya juga bersalin cazer.. dah setahun 11 bulan... ambil set bersalin shaklee.. cuma xlengkap(set basic).. memang best.. masih menyusukan walaupun saya bekerja.... alhamdulillah saya seorang yang lasak...
    dapat kembali ketat seperti malam pertama juga...

    ReplyDelete
  2. Salam saya baru bersalim czer dan masih buntu umtuk berpantang.. Sekarang saya hanya memakai pilis param dan pengambilan ubat periuk anugerah..
    Perut saya semakin membesar mcm org mengandung.. Mohon share ape yg perlu saya lakukan dari segi bekung atau urut..
    Tq

    ReplyDelete