YEAR END SALE SANA SINI !!!

PROMOSI HUJUNG TAHUN | YEAR END BIG SALE

by MummySayf



Waaahhh!!!

Musim hujung tahun ni, toleh kiri SALE, pusing kanan SALE, kalih belakang SALE, pandang depan BIG SALE!!! hahahaha.... Biasalah, December ni musim Sale dan Promosi ja memanjang. Sebab dah hujung tahun, ada yang buat stok clearance ada yang promo produk baru dan macam-macam lagilah. Selain itu, ramai juga mommies yang sibuk dengan persiapan sekolah anak. So, seronoklah bila tgk perkataan SALE tu...=)

Harini Fuzza pun nak buat "SALE" tau...promosi hebat ni hanya tinggal 7 hari sahaja lagi. Khas untuk mereka-mereka yang inginkan kulit cerah berseri dari dalaman. Dunia dalaman membentuk dunia luaran tau!! (pinjam qoute Dr Muhaya jap) Haa...inilah dia 3 serangkai - Set Kecantikan Kulit Shaklee.



Bulan ini, memang sangat tinggi permintaan untuk Set Kecantikan Kulit Shaklee ini. Bukan sahaja kerana harga, actually sebab ketiga-tiga produk ini memang telah banyak membantu bukan sahaja ramai wanita malah kaum lelaki juga. Sebab ianya senang, hanya perlu bancuh (kolagen) atau pun telan sahaja (vitamin e & vitamin c).

Set Promosi Kulit Shaklee ini terdiri daripada:

1. Shaklee Vita-E Complex (120biji boleh tahan selama 4bulan)
2. Shaklee Sustained Release Vita-C Plus (160biji boleh tahan 6bulan)
3. Shaklee Collagen Powder (15 sachet)

Dibawah Fuzza kongsikan sedikit info mengenai setiap vitamin diatas ya. Kalau nak tahu info lanjut anda boleh klik bagi setiap link diatas.


Khasiat Vitamin E Dalam Kecantikan Kulit

  • Menjaga kesegaran dan keremajaan kulit
  • Melindungi kulit dari sinar ultra-ungu
  • Menjaga kelembapan kulit
  • Menghapuskan radikal bebas yang merosakkan sel

Khasiat Vitamin C Dalam Kecantikan Kulit

  • Sebagai antioksidan kuat yang melindungi kulit daripada pencemaran udara dan sebagainya
  • Merangsang pembentukan dan peningkatan produksi kolagen kulit, yang akan menjaga kekenyalan, kelenturan, serta kehalusan kulit
  • Mencerahkan kulit

Khasiat Kolagen Dalam Kecantikan Kulit

  • Mengekalkan kelembapan dan mencegah kedutan
  • Merupakan komponen utama dalam sel kulit kita. 
  • Mempertingkatkan pertumbuhan sel-sel baru dalam kulit
  • Membantu memelihara keremajaan kulit
  • Melembutkan dan memberikan kulit yang lebih bercahaya

Haaa...mesti anda teruja nak mencuba Set Kulit Cantik ni kan??? Nak tambah lagi keterujaan?? Anda boleh lihat testimoni di SINI dan SINI

So, bagi anda yang inginkan kulit cantik, mempunyai masalah kulit alergi, kering, gatal, berjerawat, berminyak atau masalah lain, jangan segan silu untuk hubungi Fuzza tau. In Shaa Allah, Fuzza akan cuba membantu anda. Anda mempunyai masalah bajet?? Jgn risau...produk Shaklee ini bukanlah mahal pun. Ianya sangat berbaloi dengan apa yang anda belanjakan. =)

Kongsikan kebahagian, kongsikan kebaikan!!!

Berminat dan untuk sebarang pertanyaan/info:

Hubungi Fuzza Nisa
Tel/Sms/Whatsapp: 017-6961509
Visit and like us on FB: https://www.facebook.com/mummysayf


 "INGIN MENDAPAT 4-5-6 ANGKA SEBULAN DENGAN MENDAFTAR AHLI SHAKLEE? HUBUNGI SAYA!! HANYA DENGAN ONLINE, ANDA MAMPU MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN! WAKIL PENGEDAR SELURUH MALAYSIA MASIH DIPERLUKAN! DAN ANDA AKAN DIJEMPUT KE GROUP EKSLUSIF DI FACEBOOK"

No comments:

Post a Comment