CARA JADI AHLI SHAKLEE SECARA PERCUMA

CARA JADI AHLI SHAKLEE PERCUMA | FAEDAH MENJADI AHLI SHAKLEE


PERCUMA!!! BETUL KEE?

Bila sebut FREE sahaja mesti ramai yang tertarik bukan? YA!! Memang benar sekali, anda boleh dapat keahlian Shaklee secara percuma tau. Tidak perlu nak bayar yuran keahlian pun.

----------------------------------------------------------------------------------------------
Dalam entri kali ini, Fuzza kongsikan dengan anda:
  1. Macam mana nak jadi Ahli Shaklee Secara Percuma
  2. Faedah dan Kelebihan Jadi Ahli Shaklee
  3. Cara nak daftar ahli Shaklee
  4. Kenapa anda wajib daftar ahli Shaklee dengan saya 
-----------------------------------------------------------------------------------------------

BAGAIMANA CARA NAK DAFTAR JADI AHLI SHAKLEE?


Untuk jadi ahli Shaklee sebenarnya ada 2 cara. 

CARA PERTAMA

Kebiasaannya yuran keahlian RM65 + postage RM10. Yuran keahlian ini bukannya ditentukan oleh kami pengedar sah shaklee ni. Ianya memang ditentukan oleh pihak Shaklee Malaysia dan untuk yuran keahlian ini anda akan dapat member kit shaklee yang berupa satu beg yang mengandungi buku produk, penerangan terperinci berkenaan sistem shaklee, pricelist, dan segala yang berkaitan.

daftar ahli shaklee secara percuma
Shaklee Member Kit

Yuran keahlian ini seumur hidup tau!! Tak perlu nak fikir membership expired dan nak renew semula ke. Best kan?? Dengan hanya RM65 anda boleh dapat penjimatan sehingga 33% untuk produk Shaklee seumur hidup anda. Memang berbaloi tau!!!

CARA KEDUA (DAFTAR AHLI SECARA PERCUMA)

Bagaimana mahu dapatkan keahlian secara percuma ini?

Mudah sahaja!! Jikalau anda buat pembelian bernilai RM650++, pihak Shaklee Malaysia akan waive yuran keahlian. Beli produk bernilai lebih kurang RM650 (nilai mengikut harga ahli) dengan nilai 200uv, maka anda layak mendapat keahlian shaklee secara percuma. Terlalu banyak nak beli dengan RM650? Anda tidak perlu takut kerana anda boleh beli untuk seisi keluarga dan automatik boleh jimat berbulan-bulan di samping automatik akan mendapat harga ahli dengan pembelian tersebut.

Antara produk yang boleh anda pilih untuk mendapat keahlian percuma dengan mudah ialah:

  • 2 Botol Vivix
  • 3 Kotak Shaklee Kolagen
  • Sempena promosi June 2014 utk ahli, jikalau anda membeli 6 botol Vitamin E anda akan dapat Free 1 botol lagi vitamin E 
Atau jikalau mahu anda boleh memilih mana-mana produk Shaklee mengikut kesukaan anda. Boleh campur atau add on mengikut keperluan masing-masing. Bagi yang sukar membuat pilihan, anda boleh hubungi saya dan saya akan mencadangkan produk terbaik mengikut keperluan anda =)


FAEDAH MENJADI AHLI SHAKLEE BERSAMA KAMI


Antara persoalan yang bermain difikiran selepas mendaftar jadi ahli shaklee, ialah apakah faedah yang boleh dapat bukan? Haa...kat sini Fuzza kongsikan antara faedah yang akan anda dapat. Kalau nak tahu faedah dan kelebihan lain jadi ahli shaklee, kenalah daftar dahulu!!! =)

  • Anda boleh menikmati harga ahli dengan diskaun sehingga 33% untuk setiap produk
  • Menikmati bonus tunai dari UV terkumpul setiap bulan
  • Menikmati lebih diskaun setiap bulan dengan PROMOSI BULANAN SHAKLEE
  • Peluang menjana pendapatan lumayan
  • Peluang mendapat ganjaran 3C - CASH, CAR, CONVENTION
  • Menyertai group Eksklusif kami untuk lebih banyak maklumat mengenai produk, cara pengambilan, konsultasi & tips.

CARA NAK DAFTAR AHLI SHAKLEE


Haaa...mesti ada yang tak sabar nak daftar ni kan?? 

Anda boleh KLIK SINI ataupun boleh hubungi Fuzza secara sms/whatsapp/telegram di 017-6961509

In Shaa Allah, Fuzza akan reply dengan pantas tau dan membantu anda dalam proses registration.


KENAPA ANDA WAJIB DAFTAR AHLI SHAKLEE DENGAN SAYA?



Walaupun jadi ahli Shaklee ini banyak kelebihan, namun tak semua ahli dapat merasa kelebihan ini. Ramai juga yang selepas mendaftar mereka menyesal sangat join jadi ahli Shaklee ini. Antara sebab mereka menyesal ialah ::

1. DAH BELI BARANG, TAPI TAK TAHU CARA NAK MAKAN


Ada yang dah beli produk, tapi tidak tahu cara nak makan vitamin Shaklee yang betul dan berkesan. Akhirnya, mereka tidak dapat hasil yang diinginkan. Bila tanya upline, upline pun tak tahu dan suruh "Google" je.

Kalau anda daftar dengan Fuzza tak perlu risau ya. Saya akan guide anda cara makan yang betul. Dan kalau nak bertanya soalan pada bila-bila masa pun boleh 24jam sehari. Tapi konsultasi ni, khas buat yang daftar ahli dengan Fuzza dan untuk customer tersayang. Eksklusif tau!!! So, janganlah pulak beli brg dengan orang lain cara makan tanya kt saya ya...=)

2. TERPAKSA BELI STOK BERIBU-RIBU SEMASA DAFTAR


Bila nak daftar ada upline yang cakap kena beli stok barang-barang shaklee bernilai RM10k? Terpaksalah buat pinjaman dari bank atau sedara mara. Lepas dah daftar upline terus lesap. Saja dia suruh beli stok untuk keuntungan dia.

Jangan terpedaya ya dengan janji manis palsu itu !!!

Dengan Fuzza anda boleh register tanpa beli stok pun. Hanya dengan yuran keahlian RM65 itu, anda boleh menjana pendapatan tanpa had.

3. NAK BUAT BISNES TAPI TAK RETI


Mungkin ada di antara anda yang ingin join jadi ahli Shaklee untuk bisnes. Malangnya upline pun tak tahu cara nak bisnes yang betul. Tiada support group yang betul dan anda akan terumbang-ambing.

Alhamdulillah, untuk yang join ahli anda group Fuzza, anda akan ada support group yang hebat. Saya dah berpengalaman bisnes secara online dan saya akan share ilmu ini secara percuma buat anda =)

BERMINAT NAK DAFTAR JADI AHLI SHAKLEE HARI INI?

 KLIK LINK INI ataupun hubungi Fuzza terus di 017-6961509 !!!

Saya nantikan anda dengan tangan terbuka untuk menjadi sebahagian keluarga besar Shaklee kami!!

Dapatkan penjimatan untuk setiap produk Shaklee dengan mendaftar sebagai ahli JOM DAFTAR SEKARANG! 


Berminat dan untuk sebarang pertanyaan/info:

Hubungi Fuzza Nisa
Tel/Sms/Whatsapp: 017-6961509
Visit and like us on FB: https://www.facebook.com/mummysayf

 "INGIN MENDAPAT 4-5-6 ANGKA SEBULAN DENGAN MENDAFTAR AHLI SHAKLEE? HUBUNGI SAYA!! HANYA DENGAN ONLINE, ANDA MAMPU MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN! WAKIL PENGEDAR SELURUH MALAYSIA MASIH DIPERLUKAN! DAN ANDA AKAN DIJEMPUT KE GROUP EKSLUSIF DI FACEBOOK"

1 comment:

  1. Memang best jadi ahli Shaklee, mcam macam kelebihan yang ada. Kalau untuk makan sendiri pun tak rugi daftar jadi ahli

    ReplyDelete