PENGALAMAN TERINDAH DI SHAKLEE NATIONAL CONFERENCE 2014!!

SHAKLEE NATIONAL CONFERENCE 2014 DI SUNWAY PYRAMID CONVENTION CENTRE

Alhamdulillah....syukur!! Hari ini Fuzza berkesempatan untuk berkongsi dengan anda semua sesuatu yang sungguh bermakna buat diri ini. Mungkin ramai antara kalian yang mengikuti status update Fuzza di FB tentang NC ini, sbb ramai yang pm bertanyakan apa tu NC kak dan ramai juga yang tertarik dengan Shaklee disebabkan NC ni tau...hehe!!
Shaklee National Conference 2014
Shaklee National Conference ini adalah yearly event yang akan Shaklee buat untuk pengedar Shaklee. Dimana di NC inilah pengedar Shaklee seluruh Malaysia ini akan dianugerahkan awards atas hasil usaha sepanjang tahun. Selain itu banyak juga aktiviti menarik lain seperti pelancaran produk baru dan juga motivational sharing.


National Conference 2014 ini diadakan pada 7-9June lepas di Sunway Pyramid Convention Centre. Ini adalah pertama kali Fuzza menjejakkan kaki ke NC setelah lebih kurang setahun lebih bersama-sama membina impian dan bisnes online dengan Shaklee. Fuzza join jadi ahli Shaklee pada mulanya hanya dengan niat untuk mencuba suka-suka. Namun setelah melihat potensi besar dalam Shaklee, segalanya berubah. Saya mula serius dan Alhamdulillah Shaklee telah memberikan Fuzza bukan sahaja income sampingan dari rumah tetapi pendapatan yang melebihi daripada apa yang pernah dibayangkan sebelum ini. Shaklee bukan MLM yang tipu-tipu tau...ia patuh syariah dan yang penting tiada siapa yang goyang kaki. Siapa usaha dia akan dapat!!!

Apa yang menarik dengan NC kali ini?? haaa...

Tahun ini bersama-sama dengan National Conference, Fuzza dapat penginapan percuma 5 bintang selama 3hari 2 malam di Sunway Hotel Resort & Spa plus free tiket entrance ke Sunway Lagoon. Alhamdulillah syukur!! Selama ini tak pernah lagi nak pergi duduk di hotel mewah dengan servis yang superb!! Dengan Shaklee ianya PERCUMA !! Plus setiap kali pulang ke hotel ada saja surprise gift yang ada dalam bilik. Hari pertama dapat Free Shaklee Kolagen Powder dan sebotol COQHealth. Hari kedua dapat pulak towel yang comel....




 
Dan saat yang paling indah adalah apabila dapat naik stage bersama suami yang sentiasa memberi sokongan penuh dan menjadi tulang belakang Fuzza dalam bisnes Shaklee ini. Alhamdulillah, tahun ini dapat 5 AWARDS yang tak disangka-sangka tau....huhu!!


Ada lagi....semua ni tak lengkap kalau takde aktiviti makan-makan kan?? Hehehe...nama pun org Malaysia yang suka makan...huhu!! Malam siap ada special Gala Dinner invitation, makan malam bersama Mr Roger Barnett, CEO Shaklee Corporation yang terbang jauh dari US. First time tau, CEO Shaklee dtg ke NC sendiri berjumpa dengan kami semua pengedar sah Shaklee disebabkan prestasi Shaklee Malaysia yang sangat marvelos!!


Dan tidak lupa juga persembahan istimewa dari Faizal Tahir !!! Gemuruh jiwa...semangat membara...hehe



Fuzza dengan rasa rendah diri menjemput dan mengalu-alukan kedatangan anda menjadi ahli Shaklee di bawah empayar kami. Nak bantu anda berjaya dan merasa apa yang telah kami rasa. Dengan Shaklee anda mampu mendapatkan KESIHATAN dan juga PENDAPATAN. Itu adalah prinsip Shaklee yang kami pegang. Setiap satu akan kami ajari, yang penting tiada alasan dalam diri jikalau ingin berjaya !!!
Mulakan bisnes Shaklee dengan hanya serendah RM75 untuk menjadi ahli Shaklee seumur hidup atau anda boleh juga mendapatkan keahlian Shaklee secara PERCUMA !!!

BERMINAT NAK DAFTAR JADI AHLI SHAKLEE HARI INI?


 KLIK LINK INI ataupun hubungi Fuzza terus di 017-6961509 !!!



Saya nantikan anda dengan tangan terbuka untuk menjadi sebahagian keluarga besar Shaklee kami!!



Dapatkan penjimatan untuk setiap produk Shaklee dengan mendaftar sebagai ahli JOM DAFTAR SEKARANG! 



Berminat dan untuk sebarang pertanyaan/info:


Hubungi Fuzza Nisa
Tel/Sms/Whatsapp: 017-6961509
Visit and like us on FB: https://www.facebook.com/mummysayf


 "INGIN MENDAPAT 4-5-6 ANGKA SEBULAN DENGAN MENDAFTAR AHLI SHAKLEE? HUBUNGI SAYA!! HANYA DENGAN ONLINE, ANDA MAMPU MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN! WAKIL PENGEDAR SELURUH MALAYSIA MASIH DIPERLUKAN! DAN ANDA AKAN DIJEMPUT KE GROUP EKSLUSIF DI FACEBOOK"

No comments:

Post a Comment