PENGEDAR SAH SHAKLEE KEMAMAN, CHUKAI DAN KUALA TERENGGANU

Salam sayang semua...

Hari ini Fuzza nak perkenalkan kawan Fuzza yang comel, Norjarina atau nama manja Ina. Jangan tak percaya, secomel-comel Ina ni, adalah seorang ibu tau. Ina adalah seorang ibu yang bekerja dari rumah. Beliau memlih untuk menjaga anak dirumah, sambil berbisnes Shaklee secara online. 

Bermula kisah Ina dan Shaklee adalah apabila beliau mencuba Set Hamil dan sangat berpuas hati. Kemudian terus join menjadi ahli dan sangat komited dan konsisten dalam berkongsi kebaikan produk Shaklee ini kepada umum. Alhamdulillah Ina adalah seorang leader yang hebat dan mempunyai empayar sendiri dibawah susur galurnya.

So,bagi anda yang berminat ingin dapatkan produk Shaklee secara terus, ala-ala "face to face" gitew, boleh lah contact Ina seperti dibawah ya::



SMS/Whatsapp : 019-9685187
COD Area : Kemaman, Bandar Chukai, Teluk Kalong, Kijal, Binjai, Geliga, Chendor, Kuala Terengganu dan kawasan berdekatan.


Anda berminat ingin menyertai group Shaklee yang best?? Hubungi Fuzza segera!! In Shaa Allah Fuzza akan membantu dan guide anda sehingga berjaya.

Dapatkan penjimatan untuk setiap produk Shaklee dengan mendaftar sebagai ahli JOM DAFTAR SEKARANG! 



Berminat dan untuk sebarang pertanyaan/info:


Hubungi Fuzza Nisa
Tel/Sms/Whatsapp: 017-6961509
Visit and like us on FB: https://www.facebook.com/mummysayf


 "INGIN MENDAPAT 4-5-6 ANGKA SEBULAN DENGAN MENDAFTAR AHLI SHAKLEE? HUBUNGI SAYA!! HANYA DENGAN ONLINE, ANDA MAMPU MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN! WAKIL PENGEDAR SELURUH MALAYSIA MASIH DIPERLUKAN! DAN ANDA AKAN DIJEMPUT KE GROUP EKSLUSIF DI FACEBOOK"

No comments:

Post a Comment