GEMPAR!!! PRODUK SHAKLEE MERBAHAYA DAN BERACUN

BAHAYAKAH PRODUK SHAKLEE?? | PRODUK SHAKLEE BERACUN?


Heboh satu kampung social media bahawa produk shaklee mengandungi racun. Betul ke? Ia dikatakan memberi kesan kepada tubuh badan sehingga merosakkan buah pinggang, ovari, paru-paru dan organ lain. Huh !!! Biar betul???

Bab-bab negatif ni cepat sahaja menjadi viral kan? Sebab orang suka tekan butang "share" itu tanpa soal siasat. Konon-kononnya nak memberi awareness pada orang lain, walhal ia menjadi fitnah pula. Tak baik tau....=) Kalau anda nak tahu, Produk Shaklee sebenarnya tidak mengandungi racun atau apa jenis dadah sekalipun. Cuba anda fikirkan, kalau produk shaklee ini mengandungi racun, masakan ia mendapat kelulusan KKM? Betul tak? KKM bukan calang-calang badan tau. KKM mempunyai makmal ujian yang canggih dan setiap produk yang dihantar akan melalui ujian dan saringan yang ketat.

Namun, kenapa agaknya ya ramai orang yang mengambil produk Shaklee masih mengalami pelbagai masalah kesihatan?

Sebenarnya, mereka sedang mengalami healing crisis, atau krisis pemulihan. Mesti anda biasa dengar kan perkataan healing crisis ni. Kenapa berlaku krisi pemulihan ini? krisis pemulihan berlaku bila tubuh kita mula mengeluarkan toksin dan bahan-bahan bahaya dari tubuh; sebelum sel-sel tubuh kita dipulihkan.


Dalam tempoh healing crisis ini, pelbagai simptom akan dirasai dan setiap individu adalah berbeza. Kadang-kala penyakit lama boleh datang kembali. Jangan risau kerana ia sangat normal kerana pada saat itu tubuh kita yang menyimpan bahan toksin dan sekarang ia sedang dikeluarkan dari tubuh. Healing crisis adalah tanda tubuh kita sedang dalam proses penyembuhan.



Shaklee sudah bermula sejak tahun 1915, sudah hampir 100 tahun! Adakah produk yang berbahaya dan beracun boleh bertahan selama ini? Jadi janganlah anda terpedaya dengan viral keyboard warriors yang tidak bertanggungjawab. Kerana mereka tidak mengenali Shaklee dan prinsip Shaklee iaitu Sentiasa Selamat, Berkesan dan Semulajadi. 

Ia bukan vitamin pasar malam atau vitamin cap ayam. Ia adalah supplemen yang menjadi pilihan ahli sukan yang mewakili negara masing-masing dalam acara sukan Olimpik termasuk negara kita. Ujian air kencing membuktikan mereka bebas dari pengaruh dadah dan sebarang perangsang. Bukan itu saja, angkasawan NASA juga turut mengambil produk Shaklee. Kalau Fuzza nak senaraikan hari ini panjang lebar pulak ceritanya nanti. 

Cuma, apa yang Fuzza nak tegaskan disini, janganlah percaya bulat-bulat pada benda yang viral di social media terutama yang negatif. Produk Shaklee adalah selamat untuk anda seisi keluarga. Kalau nak tahu. kenalah merasainya sendiri!


Hubungi Fuzza, pengedar Sah Shaklee Anda untuk mengetahui harga mampu milik dan mendapatkan Produk Shaklee anda hari ini !!! Konsultasi dan cara makan \akan diberikan secara percuma buat customer Fuzza yang tersayang  =)

Anda mungkin meminati:


Dapatkan penjimatan untuk setiap produk Shaklee dengan mendaftar sebagai ahli JOM DAFTAR SEKARANG! 



Berminat dan untuk sebarang pertanyaan/info:


Hubungi Fuzza Nisa
Tel/Sms/Whatsapp: 017-6961509
Visit and like us on FB: https://www.facebook.com/mummysayf


 "INGIN MENDAPAT 4-5-6 ANGKA SEBULAN DENGAN MENDAFTAR AHLI SHAKLEE? HUBUNGI SAYA!! HANYA DENGAN ONLINE, ANDA MAMPU MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN! WAKIL PENGEDAR SELURUH MALAYSIA MASIH DIPERLUKAN! DAN ANDA AKAN DIJEMPUT KE GROUP EKSLUSIF DI FACEBOOK"

No comments:

Post a Comment