BAYI MELECUR DI RUMAH PENGASUH

BAYI MELECUR DI RUMAH PENGASUH


Melaka: Seorang bayi perempuan berusia 10 bulan melecur teruk di sebahagian punggungnya dipercayai didera pengasuhnya dalam kejadian di sebuah taman perumahan di Tangga Batu, dekat sini, Selasa lalu.

Sebahagian punggung bayi itu dipercayai dicucuh dengan benda panas sehingga melecur ketika dijaga pengasuhnya. 

Bapa bayi itu yang hanya mahu dikenali sebagai Asmadi, 28, mendakwa, bayinya itu dihantar ke rumah pengasuh oleh isterinya seperti biasa sebelum ke tempat kerja pagi Selasa lalu. 

“Isteri menjemput anak kami itu di rumah pengasuh jam 6.50 petang dan ketika dalam perjalanan pulang, dia kelihatan merengek dan gelisah.


KEADAAN punggung bayi dipercayai didera pengasuhnya.

“Sebaik tiba di rumah, bapa mendukung anak saya sebelum tiba-tiba meraung kesakitan apabila punggungnya disentuh. Pelik dengan perkara itu, bapa menyelak lampin pakai buang sebelum melihat kesan seolah-olah terbakar di punggung anak,” katanya, di sini, semalam.


Ini adalah berita yang Fuzza dapat pabila duk baca berita sebelum tidur. Sedihkan?? Tak terbayang perasaan ibu dan ayah si comel ini pabila melihat keadaan anak mereka yang paginya dihantar sihat namun di petang hari jadi sesuatu yang tidak disangka. Kalau melihat dari gambar ini memang seperti suatu kecuaian yang tidak dapat dimaafkan. Sangat tidak boleh diterima akal....menitis air mata mengenangkan kesakitan yang dilalui bayi ini.

Syukur ya Allah, diri ini diberikan rezeki untuk menjaga anak-anak sendiri didepan mata. Dan impian saya adalah untuk membantu lebih ramai kaum ibu diluar sana yang ingin menjana pendapatan dari rumah. Happy to be a Work at Home Mom (WAHM)!


Dapatkan penjimatan untuk setiap produk Shaklee dengan mendaftar sebagai ahli JOM DAFTAR SEKARANG! 



Berminat dan untuk sebarang pertanyaan/info:

Hubungi Fuzza Nisa
Tel/Sms/Whatsapp: 017-6961509
Visit and like us on FB: https://www.facebook.com/mummysayf


 "INGIN MENDAPAT 4-5-6 ANGKA SEBULAN DENGAN MENDAFTAR AHLI SHAKLEE? HUBUNGI SAYA!! HANYA DENGAN ONLINE, ANDA MAMPU MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN! WAKIL PENGEDAR SELURUH MALAYSIA MASIH DIPERLUKAN! DAN ANDA AKAN DIJEMPUT KE GROUP EKSLUSIF DI FACEBOOK"

No comments:

Post a Comment