KESAN SAMPINGAN PENGAMBILAN GLA COMPLEX SHAKLEE

KESAN SAMPINGAN GLA COMPLEX SHAKLEE | BENARKAH GLA COMPLEX BANTU MUDAH HAMIL??



GLA COMPLEX SHAKLEE, adalah salah satu daripada Hot Item produk Shaklee. GLA Complex terkenal dalam Set Kesuburan Shaklee. Tapi benarkah GLA COMPLEX ini ada kesan sampingan??

Haa....memang ada. In Shaa Allah dengan izinNYA, salah satu kesan sampingan GLA Complex adalah ia dapat membantu dalam kesuburan dan kehamilan. Tak percaya?? Ini adalah Testimoni Berjaya Hamil dengan GLA Complex fresh from oven yang Fuzza dapat dari customer tau. Alhamdulillah berkat di bulan Ramadhan ini, dua customer sudah BERJAYA HAMIL!! Excited sangat bila dapat berita gembira ini dari customer tau!!! Syukur Ya Allah, semoga produk yang baik dan berkualiti ini dapat membantu lebih ramai lagi yang sedang berikhtiar untuk mendapat zuriat.

TESTIMONI BERJAYA HAMIL DENGAN GLA COMPLEX 


testimoni berjaya hamil gla complex

testimoni berjaya hamil dgn gla complex



BAGAIMANA GLA COMPLEX MEMBANTU KEHAMILAN?



GLA COMPLEX SHAKLEE merupakan kombinasi minyak borage yang mengandungi asid gamma linolenik (GLA), asid linolenik (LA), minyak bunga matahari dan vitamin E. 

Antara fungsi GLA Complex ini adalah membantu mengatasi masalah haid tidak teratur dan hormon yang tidak stabil. Apabila haid tidak teratur, maka amatlah sukar untuk menentukan hari subur anda. GLA Complex dapat menstabilkan dan menyeimbangkan hormon, dan mengatur semula haid. Maka peluang untuk mendapat anak akan lebih cerah.

Selain itu, ia juga membantu menghasilkan cecair serviks yang subur dan berkualiti. Pada hari subur, wanita akan menghasilkan sejenis cecair dan pastikan ianya berwarna putih telur (cecair berkualiti). Cecair ini amat penting kerana ia akan mengangkut sperma untuk berenang ke uterus dan seterusnya ke tiub falopio untuk bersenyawa dengan sel ovum. Maka amat penting untuk mendapatkan cecair serviks yang subur dan berkualiti kerana peluang untuk hamil akan bertambah cerah.

Tidak rugi mencuba GLA COMPLEX SHAKLEE sebagai salah satu usaha dan ikhtiar untuk mendapatkan zuriat selain daripada kita terus berdoa memohon dikurniakan rezeki cahaya mata!! Hubungi Fuzza, pengedar sah shaklee anda dengan kadar segera untuk sebarang konsultasi secara percuma. In Shaa Allah saya akan membantu anda!!


Anda mungkin meminati:

Dapatkan penjimatan untuk setiap produk Shaklee dengan mendaftar sebagai ahli JOM DAFTAR SEKARANG! 



Berminat dan untuk sebarang pertanyaan/info:

Hubungi Fuzza Nisa
Tel/Sms/Whatsapp: 017-6961509
Visit and like us on FB: https://www.facebook.com/mummysayf
COD :: Gombak, Batu Caves, UIA, Kota Damansara, Damansara Perdana, Mutiara Damansara


 "INGIN MENDAPAT 4-5-6 ANGKA SEBULAN DENGAN MENDAFTAR AHLI SHAKLEE? HUBUNGI SAYA!! HANYA DENGAN ONLINE, ANDA MAMPU MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN! WAKIL PENGEDAR SELURUH MALAYSIA MASIH DIPERLUKAN! DAN ANDA AKAN DIJEMPUT KE GROUP EKSLUSIF DI FACEBOOK"

No comments:

Post a Comment