BENARKAH MH17 DITEMBAK DAN TERHEMPAS??

BENARKAH MH17 DITEMBAK DAN TERHEMPAS? | BREAKING NEWS



Baru nak melelapkan mata tiba-tiba mendapat berita yang mengejutkan ini. Kapal terbang Malaysia Airlines terhempas. Terus melompat pergi buka berita di Astro Awani. Ya Allah!! Dugaan yang sangat berat di bulan Ramadhan ini. Belum selesai lagi kisah peristiwa MH370 kita diuji pula dengan peristiwa MH17. 

MH17 adalah pesawat yang berlepas dari Amsterdam ke Kuala Lumpur dan dijangka tiba di KL jam 6.00 pagi nanti. Dilaporkan membawa 295 penumpang yang terdiri daripada 280 orang awam dan 15 anak kapal. Menteri Luar Ukraine memberi kenyataan mengatakan kapal terbang berkemungkinan ditembak dan jatuh. Namun tiada pihak yang masih mahu mengaku atas kejadian ini.

Dugaan dan ujian di bulan Ramadhan buat seluruh rakyat Malaysia. Masih banyak berita yang belum disahkan. Maka marilah kita sama-sama mengambil iktibar dan berdoa agar Allah permudahkan segalanya. 

Mati itu pasti! Sama-sama kita tambah amalan dan gunakan 10 malam terakhir ini sebaik mungkin. Innalillah dan salam takziah.... 




Dapatkan penjimatan untuk setiap produk Shaklee dengan mendaftar sebagai ahli JOM DAFTAR SEKARANG! 



Berminat dan untuk sebarang pertanyaan/info:


Hubungi Fuzza Nisa
Tel/Sms/Whatsapp: 017-6961509
Visit and like us on FB: https://www.facebook.com/mummysayf


 "INGIN MENDAPAT 4-5-6 ANGKA SEBULAN DENGAN MENDAFTAR AHLI SHAKLEE? HUBUNGI SAYA!! HANYA DENGAN ONLINE, ANDA MAMPU MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN! WAKIL PENGEDAR SELURUH MALAYSIA MASIH DIPERLUKAN! DAN ANDA AKAN DIJEMPUT KE GROUP EKSLUSIF DI FACEBOOK"

3 comments: