BAGAIMANA VIVIX HILANGKAN KENCING MANIS?

Mungkin ramai diantara anda dah biasa lihat sharing di online or maybe dari kawan-kawan mengenai Vivix yang dapat membantu ramai pesakit kencing manis di luar sana. Mungkin juga ada diantara anda yang baca artikel ini baru first time mengetahui mengenainya. Takpe...hari ini Fuzza nak kongsikan dengan anda 'bagaimana Vivix Shaklee ini dapat mengatasi masalah kencing manis or diabetes'.



Vivix ini sangat kaya dengan RESVERATROL. Apa pula kebaikan resveratrol untuk pesakit kencing manis ini? 

1. Bagi pesakit Diabetes Type 1 dimana pankreas tidak dapat menghasilkan insulin, resveratrol didalam vivix adalah sangat aktif bertindak menghalangnya. Ia mengalakkan perlindungan terhadap otak dan saraf tunjang dan menghalang kerosakan kepada sel-sel.

2. Resveratrol didalam Vivix juga mampu mengawal Diabetes Type 2 yang disebabkan oleh ketidaksensitifan terhadap insulin atau insulin resistance.

3. Kajian oleh Sirtis Farmaseutikal menunjukan bahawa resveratrol mampu memperbaiki bacaan ujian glukos oral terhadap pesakit kencing manis.

4. Glutathione adalah sejenis bahan kimia yang dihasilkan oleh hati yang bertanggungjawab keatas pelbagai fungsi tubuh. Resveratrol didalam Vivix ini dapat membantu meningkatkan paras glutathione dan seterusnya meningkatkan fungsi tubuh pesakit kencing manis.

5. Resveratrol didalam Vivix juga dapat membantu sel untuk menghasilkan enzim-enzim perlindungan yang dapat memusnahkan radikal bebas didalam tubuh.

6. Resveratrol juga mampu menurunkan kadar kandungan glukos didalam darah dan melindungi saluran darah daripada kerosakan akibat paras glukos yang abnormal.

TESTIMONI VIVIX MEMBANTU KENCING MANIS - PARAS GULA MENJADI NORMAL







Bagi anda yg mengalami masalah KENCING MANIS atau orang tersayang yang mengalaminya, dapatkan sebotol hari ini sebelum terlewat!

Dapatkan penjimatan untuk setiap produk Shaklee dengan mendaftar sebagai ahli JOM DAFTAR SEKARANG! 

Berminat dan untuk sebarang pertanyaan/info: 

Hubungi Fuzza Nisa 
Sms/Whatsapp: 017-6961509 
Visit and like us on FB: https://www.facebook.com/mummysayf

-Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.-

No comments:

Post a Comment