TRAVELOG : RIADAH DI PADANG KOTA LAMA PULAU PINANG





Padang Kota Lama, Penang adalah salah satu tempat tarikan pelancong dan bagi kami yang berada di sini ia menjadi tempat riadah yang menarik bersama keluarga tersayang. Tersebutlah kisah di suatu petang sabtu, suami mengajak untuk ke sana lepas solat Asar. Sebelum ni Fuzza biasa pergi malam ja... so kali ini first time la kami sekeluarga pergi petang (maklumlah saya kan masih baru disini...huhu)

Hmm...bila tiba disini rasa menarik. Ia memang menjadi tempat ibu bapa membawa anak beriadah dipadang pada waktu petang. Semasa di KL, tempat yang biasa kami pergi di padang depan Setia City Mall. Kat sini ala-ala macam gitew jugaklah. Tapi apa yang membezakan ialah pemandangan mahal iaitu depannya ada laut. Ya Allah!! Cantik sungguh ciptaanMu.


     

Ada playground untuk kanak-kanak main dan yang paling best ada jual baloon sabun. Ini memang menjadi favorite Sayf. Dia kalau main ini akan berlari kejar baloon atas udara.



Dan bila dah penat bermain-main tu, boleh laa isi perut dengan rojak, pasembur, ice cream dan etc yang dijual disini.

Bagi anda yang berminat dengan sejarah, bolehlah melawat kubu lama zaman penjajahan British dahulu. Yang ini ada entrance fee untuk masuk. Kami tak sempat nak pergi, In Shaa Allah next visit kami singgah sini pula.



Apa pun, dalam kesibukan kita seharian, wajiblah kita meluangkan masa bersama keluarga terutama anak-anak. Masa yang dibazirkan ini takkan kembali. Anak-anak membesar setiap hari tanpa menunggu kita. Jangan lepaskan peluang untuk treasure every growing moment with them ok!! Alhamdulillah, Fuzza diberikan peluang untuk bekerja dari rumah and to be the first person to see every growth in their life....semoga Allah sentiasa memberikan peluang ini, In Shaa Allah.

I am a happy WAHM!! Ketahui bagaimana Fuzza menjana pendapatan dari rumah sambil menjaga anak-anak syurga DISINI.

Kongsikan kebahagian, kongsikan kebaikan!!!


Berminat dan untuk sebarang pertanyaan/info: 

Hubungi Fuzza Nisa 
Tel/Sms/Whatsapp: 017-6961509 
Visit and like us on FB: https://www.facebook.com/mummysayf



"INGIN MENDAPAT 4-5-6 ANGKA SEBULAN DENGAN MENDAFTAR AHLI SHAKLEE? HUBUNGI SAYA!! HANYA DENGAN ONLINE, ANDA MAMPU MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN! WAKIL PENGEDAR SELURUH MALAYSIA MASIH DIPERLUKAN! DAN ANDA AKAN DIJEMPUT KE GROUP EKSLUSIF DI FACEBOOK"


1 comment:

  1. best nye... bila lah dapat pi bercuti ke sana,...

    www.mrskeciksangat.blogspot.com

    ReplyDelete