PENGEDAR SAH SHAKLEE DI SG NIBONG, USM, BAYAN LEPAS, GEORGETOWN, PULAU PINANG

Salam sayang semua...

Mai cek mai....hari ini Fuzza nak buat sedikit hebahan tau!! Dah loghat utara pulak gitew...huhu. Actually hari ini Fuzza nak share sedikit kepada mereka-mereka yang berada di Pulau Pinang, anda sudah boleh mendapatkan stok Vitamin Shaklee anda secara terus dari Fuzza, Cash on Delivery !!! 

Ada sesetengah orang malas nak pos-pos ini atau pun mungkin selalu tiada dirumah dan mahu mendapatkan vitamin secara direct, maka bolehlah hubungi Pengedar Sah Shaklee Anda (Fuzza) terus di 017-6961509Harap maklum ya...ready stok available dan servis I memang pantas tuntasss!!! (jangan jelesss...huhu)

PENGEDAR SAH SHAKLEE ANDA !!!
Kenapa agaknya anda perlu mencari saya ya?? hehe.... sebab saya berikan servis A pada customer, In Shaa Allah. Saya menyediakan jadual pengambilan lengkap dan konsultasi adalah PERCUMA buat customer tersayang. Dan bagi anda yang berminat MENJADI AHLI SHAKLEE di bawah naungan saya MUMMYSAYF, konsultasi adalah seumur hidup tau !!! =)


So bagi anda yang tercari-cari mahu Cash on Delivery (COD) produk Shaklee, boleh laa contact saya. Bagi mereka yang berada dalam kawasan Pulau Pinang atau Penang Island, seperti Teluk Kumbar, Balik Pulau, Georgetown, Bukit Mertajam, dan Gelugor  masih juga boleh dipertimbangkan. Yang pastinya terbaik untuk anda semua... =)

Jangan risau yaa....saya takkan datang rumah anda berceramah dan berdemo cara nak bancuh ESP tau...heheh, ini kerana Fuzza adalah Pengedar Shaklee Online!! I love shaklee online bisnes.... jom order sekarang!!


Anda mungkin meminati:


Dapatkan penjimatan untuk setiap produk Shaklee dengan mendaftar sebagai ahli JOM DAFTAR SEKARANG! 



Berminat dan untuk sebarang pertanyaan/info:


Hubungi Fuzza Nisa
Tel/Sms/Whatsapp: 017-6961509
Visit and like us on FB: https://www.facebook.com/mummysayf


 "INGIN MENDAPAT 4-5-6 ANGKA SEBULAN DENGAN MENDAFTAR AHLI SHAKLEE? HUBUNGI SAYA!! HANYA DENGAN ONLINE, ANDA MAMPU MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN! WAKIL PENGEDAR SELURUH MALAYSIA MASIH DIPERLUKAN! DAN ANDA AKAN DIJEMPUT KE GROUP EKSLUSIF DI FACEBOOK"

1 comment:

  1. Saya kalau beli online prefer COD. Dapat terus depan mata dan pastinya tak kena tipu kan. Alhamdulillah, saya pun baru lepas COD di kawasan Gombak tadi.

    ReplyDelete