BREASTPUMP PILIHAN HATI SAYA !!!

BREASTPUMP LILY DARI EVELOVE PILIHAN HATI SAYA


Salam sayang buat semua pembaca setia blog Fuzza =)
Alhamdulillah....tanggal 6 Ogos 2014, Fuzza selamat melahirkan seorang lagi anak syurga. Seorang puteri penyeri keluarga kami. Syukur dan terima kasih semua atas segala doa dan ucapan.

Melahirkan anak kedua secara czer juga. Melalui pengalaman semasa melahirkan Sayf, Alhamdulillah banyak yang telah Fuzza pelajari dan bolehlah bersedia dari awal. Mengikut pengalaman lalu, apa yang merunsingkan Fuzza ialah untuk menyusukan anak sejurus selepas melahirkan. Kerana setelah keluar dari operation theater Fuzza akan berada dalam keadaan tidak berapa sedar/mamai. Tambahan pula kalau ambil ubat tahan sakit pathadine.

Belajar Dari Pengalaman


Maka untuk Fuzza menyusukan anak secara penuh tanpa top up susu formula, Fuzza telah mula mengepam susu sehari sebelum bersalin. Alhamdulillah, dapatlah mengumpul stok susu kolestrum untuk bekalan baby di hospital sejurus selepas dilahirkan. 

Dan antara item penting yang Fuzza bawa semasa ke hospital adalah BRESTPUMP dan pilihan hati adalah Breastpump Lily Freestyle dari EveLove.



Haaa....mungkin ada yang tercari-cari atau pening nak pilih breastpump apa kan?? Alhamdulillah, Fuzza dah cuba menggunakan Breastpump Lily ini dan memang sangat best compare to breastpump yang Fuzza pakai sebelum ini.

Antara review Fuzza selepas menggunakan Breastpump Lily selama 7 hari ini::

♥ bila pump memang tak sakit langsung even apabila mengalami nipple cracked
♥ freestyle, so sgt mudah sambil mengepam boleh update blog tau!!
♥ tak bising langsung, so tak ganggu baby tidur
♥ motor dia ringan senang dibawa kemana-mana
♥ ada anti back flow, so kalau susu kita banyak or position duduk tak betul pun tak perlu risau susu naik semula ke motor
♥ motornya pakai LED, so tak perlu risau boleh pump dalam gelap pun =) senang nak buat power pumping tgh pagi !
♥ dan yang paling best, susu pun banyak bila di pump!! Ini adalah antara hasil dr sesi pengepaman susu selepas bersalin tau. Memang rezeki puteri ini sangat banyak, Alhamdulillah. 


Wokey...setakat dulu untuk entry kali ni k!! Semoga dapat membantu mommies semua yg pening nak pilih breastpump mana untuk dibeli. Next entry Fuzza akan kongsikan Tips dan Petua Untuk Menambah Susu Ibu yang Fuzza amalkan semasa berpantang kali ini k. Cau cincau!!!

HAPPY BREASTFEEDING MOMMIES!!! =)


Bagi mommies yang sedang mencari supplemen atau makanan tambahan untuk membantu mengekalkan kecergasan semasa menyusukan bayi, boleh mendapatkan INFO SET PENYUSUAN SHAKLEE DISNI !!


Anda mugkin juga meminati:

KLIK LINK DIBAWAH UNTUK MENDAPATKAN SUPPLEMEN PENYUSUAN SHAKLEE TERUS SECARA ONLINE MENGGUNAKAN DEBIT ATAU CREDIT CARD : 

Dapatkan penjimatan untuk setiap produk Shaklee dengan mendaftar sebagai ahli JOM DAFTAR SEKARANG! 



Berminat dan untuk sebarang pertanyaan/info:


Hubungi Fuzza Nisa
Tel/Sms/Whatsapp: 017-6961509
Visit and like us on FB: https://www.facebook.com/mummysayf


 "INGIN MENDAPAT 4-5-6 ANGKA SEBULAN DENGAN MENDAFTAR AHLI SHAKLEE? HUBUNGI SAYA!! HANYA DENGAN ONLINE, ANDA MAMPU MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN! WAKIL PENGEDAR SELURUH MALAYSIA MASIH DIPERLUKAN! DAN ANDA AKAN DIJEMPUT KE GROUP EKSLUSIF DI FACEBOOK"

6 comments:

  1. Good info
    www.anakummicomel.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. wah, boleh la beli breast pump ni lepasni

    http://suplement4us.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Cantiknye breast pump..

    bondaseri.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Meriahnya susu alhamdulillah jangan x cuba breast pump ni terbaikkk

    Www.mummy-ariana.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Memang best kalau menyusukan bayi mengunakann susu ibu
    www.annur-shoppe.blogspot.com

    ReplyDelete