CARA BUAT MASKER TARAF 5 BINTANG HANYA DARI DAPUR ANDA


Assalamualikum dan selamat pagi semua!!!


Hari ini usai solat tahajjud dan subuh perut terasa lapar. So, mummysayf pun ke dapur dan bancuh ESP + Collagen Powder + Mealshakes + Milo + Susu. Ini mmg favorite especially utk breakfast !!! Kerana bila bangun tidur mesti kelaparan oleh sebab sepanjang malam menyusui Sayf.


Tengah sedang minum-minum, tiba-tiba datang kerajinan nak buat masker !!! Sudah bertahun lamanya tidak pergi buat facial dan bermasker. Masa untuk kesana pun terhad, so sedarlah diri buat saja dari rumah tapi still ia bertaraf 5 bintang tau !! =)


Ok. Untuk buat masker mestilah perlu ada bahan-bahannya kan?? So, untuk masker hari ini mummysayf gunakan Vita-C Plus + ESP Soy Protein + Shaklee Collagen Powder.

Cara-cara untuk buatnya senang saja. Jom kita lihat cara-caranya dibawah ::

1. Ambil satu tablet Vitamin C dan tumbuk sehingga lumat. Ikut selera anda, lebih baik kalau ia benar-benar lumat. (mummysayf pakai sudu je...sbb vitamin C shaklee kan organik. lembut jee....senang hancur)

2. Dalam  satu mangkuk bersih, gaulkan 1/2 sudu teh Collagen Powder, 1 sudu teh ESP dan vitamin c yang sudah ditumbuk lumat tadi. 

3. Campurkan dengan sedikit air filter. Sedikit saja tau...jgn cair sangat.

4. Kacau sehingga rata dan jangan biarkan ia berketul.

5. Tadaaaa!! Siap dah dan boleh disapukan ke muka sehingga kering dan bilas.

Nanti anda akan rasakan kulit lembut, tegang dan cerah. Memang superb best!! Cubalah kalau nak tahu hasil dan keistimewaannya. Dahlah baru habis sekotak collagen powder je suami dah tegur "kulit sayang nampak lebih cerah dan berseri". Lepas ni, lagi laaa comel kot....hahaha !!! Selamat menggebu dan mencerahkan kulit wajah anda =)

oppssss!!!

Sedikit tips ---- Kenapa kena gunakan air filter? Sebab air filter adalah lebih baik dr air paip. Segala benda asing telah ditapis. Mummysayf semestinya gunakan Water Pitcher Shaklee yang cun tu....airnya pun sedap diminum dan jimat!! Kalau anda yg mempunyai masalah jerawat yg teruk boleh juga mencuci muka setiap hari dgn air filter k. 

- Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. - 

Berminat dan untuk sebarang pertanyaan/info:

Hubungi Fuzza Nisa
Tel/Sms/Whatsapp: 017-6961509
Email: sayfuzanwar@hotmail.com
Visit and like us on FB: https://www.facebook.com/mummysayf

 "INGIN MENDAPAT 4-5-6 ANGKA SEBULAN DENGAN MENDAFTAR AHLI SHAKLEE? HUBUNGI SAYA!! HANYA DENGAN ONLINE, ANDA MAMPU MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN! WAKIL PENGEDAR SELURUH MALAYSIA MASIH DIPERLUKAN! DAN ANDA AKAN DIJEMPUT KE GROUP EKSLUSIF DI FACEBOOK"

No comments:

Post a Comment