SEMALAM DI "THE BIG BAD WOLF BOOK SALES"


Big Bad Wolf Sale 24 Hours

Pertama kali mummsayf melangkahkan kaki ke Pesta Buku yang begitu besar THE BIG BAD WOLF. Alhamdulillah, kelihatan begitu ramai rakyat Malaysia yang sangat prihatin dan minat untuk membaca. Apa ang uniknya book sale ini, ia dibuka 24 jam tanpa tutup kedai. Haaaa!! Menarik bukan? Even tengah pagi pun masih ramai yang berpusu-pusu ke The Big Bad Wolf ni. Pesta ni bermula 6-15 Dec 2013. Bagi anda yang masih nak ke sana sempat lagi tau. Lagipun ianya kan 24jam... 

Sekitar The Big Bad Wolf Semalam

Di sana terdapat pelbagai jenis buku-buku daripada resepi, kesihatan, sejarah, novel dan macam-macam lagi. Tapi yg menarik minat mummysayf semestinya buku resepi dan buku utk Sayf !! Dan harganya memang teramat berbaloi. Range dari serendah RM1 !!! Percayalah RM1 !!!! Memang tak rugi pergi berkilo-kilo meter sehingga ke Mines International Exhibition Centre tu...

Ni hasil tangkapan semalam untuk Sayf dan juga anak-anak saudara....buku-buku ini semua dari RM1 - RM10 je paling max tau....tu yang rambang mata sbb cute sgt !! (confused - mummy excited lebih mcm mummy yg nak baca..huhu)


Ni pulak collection Recipe Book mummy !!!


Dan yang ini terjumpa last2 minute sebab masa tu Sayf dah mula cranky sebab dah extend time tidur kan... but mmg worth to buy !! 


"Buat Duit Dengan MLM" hasil karya Norziati Mohd Rosman, membincangkan secara detail mengenai bisnes MLM ini. Dan topik pertama yang dibincangkan "kenali dahulu Syarikat yang anda masuk".


Yes!!! Memang betul !!! Sangat penting utk kita ketahui Syarikat MLM yang kita join. Alhamdulillah, mummsayf sangat happy bertemu SHAKLEE. Shaklee ada syarikat "social network marketing" yang sudah lebih daripada 50 tahun bertapak dan sehingga sekarang masih kukuh. Dengan prinsip Selamat, Berkesan dan Mesra Alam, rangkaian produk Shaklee adalah antara yang terbaik. 

Dan yang paling best adalah support team kami untuk berbisnes yang sgt sporting dan ukhwah yg terjalin sangat indah. Bagi anda yang ingin BINA IMPIAN bersama team mummysayf, pintu sentiasa terbuka untuk anda !!!

Jom JANA PENDAPATAN !!

- Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. - 

Berminat dan untuk sebarang pertanyaan/info:

Hubungi Fuzza Nisa
Tel/Sms/Whatsapp: 017-6961509
Email: sayfuzanwar@hotmail.com
Visit and like us on FB: https://www.facebook.com/mummysayf


 "INGIN MENDAPAT 4-5-6 ANGKA SEBULAN DENGAN MENDAFTAR AHLI SHAKLEE? HUBUNGI SAYA!! HANYA DENGAN ONLINE, ANDA MAMPU MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN! WAKIL PENGEDAR SELURUH MALAYSIA MASIH DIPERLUKAN! DAN ANDA AKAN DIJEMPUT KE GROUP EKSLUSIF DI FACEBOOK"

No comments:

Post a Comment