VIVIX, PENAWAR PEROKOK TEGAR


Umum mengetahui, merokok membahayakan kesihatan. Bagi umat Islam, fatwa juga telah dikeluarkan mengatakan bahawa merokok itu adalah haram kerana ia membahayakan nyawa. Dengan merokok pelbagai penyakit boleh dihidapi termasuk pelbagai jenis kanser, sakit jantung, darah tinggi dan macam-macam lagi jenis penyakit dari hujung rambut ke hujung kaki. Menurut WHO, setiap 6.5 saat seorang akan meninggal kerana rokok. Dibawah adalah antara kesan sampingan daripada merokok. 


Bukan mudah bagi seorang perokok untuk berhenti daripada tabiat merokoknya. Walaupun pelbagai usaha dilakukan kerajaan dengan menaikkan cukai, iklan-iklan di kaca TV yang mengerikan, namun perokok seperti alah bisa tegal biasa saja. Masuk telinga kanan keluar telinga kiri. Bagi anda yang mempunyai perokok dikalangan orang yang anda sayangi mungkin anda boleh menghadiahkan VIVIX ekslusif daripada Shaklee ini. Jom kita baca testimoni dibawah ini!!!

TESTIMONI VIVIX




Bagi anda yang berniat untuk berhenti merokok boleh dapatkannya juga ya!!! Sangat berbaloi berbanding harga yang dikeluarkan untuk beli rokok!!!

Anda mungkin meminati:
- VIVIX Shaklee dan khasiatnya
- Testimoni VIVIX pesakit strok
- Kuatkan jantung dengan VIVIX


- Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. - 


Berminat dan untuk sebarang pertanyaan/info:

Hubungi Fuzza Nisa
Tel/Sms/Whatsapp: 017-6961509
Email: sayfuzanwar@hotmail.com
Visit and like us on FB: https://www.facebook.com/mummysayf

1 comment:

  1. banyak benefit vivix ye... thanks for sharing
    nshahealthybeauty@blogspot.com

    ReplyDelete