TIPS UNTUK ANDA YANG SERING DEMAM SELSEMA

Apabila selsema datang, semua perkara tidak boleh dibuat dengan sempurna. Walaupun selsema ini dianggap penyakit tidak merbahaya dan "biasa" namun ia boleh mengganggu pekerjaan seharian kita. Jom kita lawan selsema ini!!!



Maksud melawan bukanlah dengan mengambil ubat-ubatan. Kita perlu meningkatkan sistem imunisasi badan supaya dapat melawan virus selsema ini. Cara untuk meningkatkan sistem imunisasi badan adalah dengan menjaga pemakanan dan mendapatkan ubat semulajadi daripada makanan seharian yang diambil.

Antara makanan yang boleh membantu meningkatkan ketahanan badan ialah brokoli, anggur, kiwi dan yang mengandungi vitamin C yang tinggi, antioksidan, omega 3 serta multivitamin agar badan sihat dan selsema dapat diatasi.

Bagi mummysayf sendiri sangat menjaga pemakanan yang diambil kerana masih menyusu babysayf. Pabila mummysayf mengambil makanan mesti mementingkan makanan yang bervitamin C tinggi, antioksidan dan omega 3. Selain itu, mummysayf juga mengamalkan supplemen Shaklee Vitamin C, Nutriferon dan juga OmegaGuard untuk meningkatkan sistem imun badan untuk melawan penyakit. Kerana ianya amat penting untuk kesihatan mummysayf dan juga baby....=) Jimatkan?? Mummy makan baby pun dapat khasiat sama...!!!


CADANGAN VITAMIN/SUPPLEMEN UNTUK YANG SERING SAKIT DEMAM, SELSEMA, BATUK


Boleh diamalkan oleh kanak-kanak dan juga orang dewasa.

SHAKLEE NUTRIFERON, CHEWABLE VITA-C PLUS, OMEGAGUARD


CHEWABLE VITA-C
Vitamin C dapat membina sel darah merah yang sihat untuk penyerapan zat besi yang lebih baik. Ia mengukuhkan sistem imun badan, meningkatkan pemulihan alergi kulit, hidung dan asthma dan mengurangkan  simptom selsema. Ia juga membantu sel darah putih melawan bakteria dan kuman. Chewable Vita-C bertindak lebih cepat kerana ia dikunyah dan akan bertindak aktif dengan enzim didalam mulut.

OMEGAGUARD
Adalah minyak ikan terbaik di dunia. Pengambilannya secara konsisten dapat meningkatkan sistem imun dan menyihatkan paru-paru. Ia dapat meningkatkan dan mengawal sistem imun seperti memperbaiki alahan kulit, hidung, bronkitis, asthma, demam, selsema, hepatitis, SLE dan etc.

NUTRIFERON

NutriFeron merupakan satu produk campuran ekstrak tumbuhan semulajadi yang berasal daripada biji labu, bunga safflower, benih plantago dan kuntuman bunga Japanese Honeysuckle yang telah terbukti secara klinikal dapat menyokong dan merangsang proses gerak balas imun semulajadi pada tahap selular. Bila diambil secara harian dapat meningkatkan pengeluaran interferon semulajadi tubuh badan anda yang merupakan pengaktif kritikal sistem imun.

Binalah benteng pertahanan yang kukuh untuk diri dan keluarga anda supaya dapat melawan bakteria, virus dan kuman dengan mudah dan cepat.

Anda mungkin juga meminati:
- Tingkatkan Sistem Imun Badan
- Khasiat OmegaGuard, Ibarat Penjaga Si Comel Anda
- Makanan Berkhasiat Semasa Hamil 

- Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. - 

Berminat dan untuk sebarang pertanyaan/info:

Hubungi Fuzza Nisa
Tel/Sms/Whatsapp: 017-6961509
Email: sayfuzanwar@hotmail.com
Visit and like us on FB: https://www.facebook.com/mummysayf

No comments:

Post a Comment