PENGEDAR SHAKLEE UKAY PERDANA, TAMAN MELAWATI, KERAMAT YANG PALING PANTAS

Salam sayang buat semua...

Sempena hujung minggu ini Fuzza nak memperkenalkan seorang insan istimewa buat anda semua tau. Seorang anak, isteri, pekerja, student namun masih mampu menjadi seorang pengedar shaklee yang mempunyai servis pantas tuntas!! Lagi-lagi kalau anda nak COD, In Shaa Allah beliau memang sedaya upaya tidak akan menolak. Pasti akan membantu anda supaya supplemen kesihatan anda tidak terputus bekalan. 


Haa...inilah dia si comel Noraliza. Sangat rajin even malam-malam pun sanggup pergi COD ke rumah anda. So bagi anda yang berada di Ukay Perdana, Taman Melawati dan Keramat boleh lah berhubung terus dengan Nor ya. Bukan area itu sahaja tau, Nor pun cover kawasan Gombak, Ampang, Pandan Indah, Semenyih, Beranang dan Bandar Puncak Alam. 

Misi dalam hidupnya adalah untuk sentiasa membantu sesiapa yang memerlukan. Nor pun aktif dalam persatuan Ngo. Memang tak padan dengan saiznya yang kecik molek tu tau...rajin sungguh. So, bagi anda yang nak follow Nor bolehlah dapatkan contact details seperti di bawah ni k!

Nama: Noraliza Binti Effendy
Contact no: 014-263 9901 / 011-2610 0986



Instgram id : Annur2110
WeChat id : Annur2110
Tweeter id : @annur2110
Link ID : Annur2110
g+ :  nora liza
Pinterest: Annur2110

COD: Selangor & KL : Ukay Perdana, Taman Melawati,Keramat, Gombak, Ampang, Pandan Indah, Semenyih, Beranang dan Bandar Puncak Alam


Kongsikan kebahagian, kongsikan kebaikan!!!


Berminat dan untuk sebarang pertanyaan/info: 

Hubungi Fuzza Nisa 
Tel/Sms/Whatsapp: 017-6961509 
Visit and like us on FB: https://www.facebook.com/mummysayf



"INGIN MENDAPAT 4-5-6 ANGKA SEBULAN DENGAN MENDAFTAR AHLI SHAKLEE? HUBUNGI SAYA!! HANYA DENGAN ONLINE, ANDA MAMPU MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN! WAKIL PENGEDAR SELURUH MALAYSIA MASIH DIPERLUKAN! DAN ANDA AKAN DIJEMPUT KE GROUP EKSLUSIF DI FACEBOOK"

3 comments: