PILIHAN SET BERPANTANG, KUPASAN DARI ASPEK PERUBATAN

Set Bersalin Shaklee | Kupasan Dari Aspek Perubatan


set berpantang
Che Ta Selepas Bersalin Baby Comel (gambar ehsan google)


Harini Fuzza sebenarnya ingin kongsikan artikel yang Fuzza terjumpa semasa blogwaking tadi. Ia berkenaan Set Bersalin Shaklee yang dikongsikan oleh Dr Zubaidi di blognya. Untuk baca secara details anda boleh pergi ke link disini ya :: http://drzubaidi.com/blog/set-bersalin-shaklee-kupasan-dari-aspek-perubatan/

Dalam entrynya, beliau mengupas mengenai beberapa jenis vitamin dan mineral yang diperlukan oleh ibu-ibu selepas bersalin. Dan vitamin-vitamin yang diperlukan terdapat dalam Set Bersalin Shaklee yang dicadangkan.

So, bagi ibu-ibu yang masih sedang berfikir-fikir ingin menggunakan set berpantang yang mana satu semasa dalam pantang bolehlah mempertimbangkan Set Bersalin Lengkap Shaklee ni tau. Alhamdulillah, selepas bersalin baby Zara, Fuzza sendiri menggunakan Set Bersalin Shaklee Lengkap. Hasilnya memang sangat memuaskan. Alhamdulillah luka kering dengan cantik dan badan pun cepat kembali pulih seperti biasa dan kekal bertenaga. 

Bolehkan Mengambil Jamu Bersama Set Bersalin Shaklee?


Kalau dah ambil Set Bersalin Shaklee, perlukah atau bolehkah mengambil jamu? Ini adalah antara soalan yang Fuzza kerap sangat dapat daripada customer. Ya, Fuzza akui amalan jamu adalah amalan turun temurun yang kalau kita tak ambil rasa mcm bersalah pula kan. Atau kadang kala kita dalam keadaan terpaksa disebabkan oleh desakan orang tua especially ibu atau nenek. Kalau ikut pendapat Fuzza, Set Bersalin Shaklee yang dicadangkan memang dah lengkap dengan segala nutrisi yang diperlukan oleh ibu dalam pantang. Namun, jikalau ibu-ibu ingin mengambil jamu sekali tiada masalah. Boleh ambil jamu bersama. Cuma apa yang Fuzza nasihatkan, jarakkan waktu pengambilan dan banyakkan minum air masak. Kerana jamu adalah panas dan apabila kita mengambil supplemen air masak yang banyak diperlukan untuk memprosesnya.

Pilihan Cadangan Set Bersalin Shaklee


Bagi anda yang berminat untuk mencuba Set Bersalin Shaklee ini boleh mempertimbangkan Cadangan Set seperti di bawah:

SET BERSALIN ASAS SHAKLEE


SET BERPANTANG SHAKLEE
SET BERSALIN ASAS SHAKLEE

SET BERSALIN LENGKAP SHAKLEE


SET BERPANTANG LENGKAP SHAKLEE
SET BERSALIN LENGKAP SHAKLEE

KHASIAT DAN KEBAIKAN SET BERSALIN SHAKLEE


Jom kita review setiap satu produk yang terkandung dalam Set Bersalin Shaklee ini. Apakah khasiatnya dan bagaimana ia boleh membantu ibu-ibu dalam pantang ini... =)

Multivitamin lengkap dengan 12 vitamin dan 7 mineral yang diperlukan oleh tubuh badan seharian. Dalam masa berpantang ini, kadang-kala kita tidak akan segala vitamin yang diperlukan tubuh kerana berpantang makan. Uniknya Vita-lea Shaklee ini diformulasi dengan iron yang sangat diperlukan tubuh selepas bersalin kerana ibu-ibu akan kehilangan darah yang banyak.

Bertindak sebagai anti stress, mengelakkan kemurungan (meroyan) dan menstabilkan hormon

Sangat penting untuk menyembuhkan luka, pembentukan kolagen dan memperbaiki tisu-tisu yang rosak ketika bersalin.

Membantu mempercepatkan penyembuhan luka terutama luka dalaman (rahim)Mengurangkan masalah keguguran rambut yang sinonim pada ibu-ibu selepas bersalin.

OSTEMATRIX
Ianya bukan sekadar kalsium. Membantu mengatasi sakit belakang yang kerap dialami ibu-ibu selepas bersalin, membantu sistem pelawasan dan atasi sembelit. Ia juga membantu mengelakkan susu merudum semasa period. 

Ia memberi tenaga, membantu melancarkan penghasilan susu, penting untuk kelenjar dan tumbesaran, mencantikkan kulit si ibu, dan membantu kawal paras kolesterol dan memberikan rasa kenyang pada kadar yang lama. Sangat bagus utk perkembangan dan tumbesaran bayi kerana khasiat ESP ini dapat mengalir kepada bayi melalui susu ibu. Apa bezanya soya Shaklee ini dengan soya lain yang berada di pasaran? Soya Shaklee adalah NON-GMO soy. Ia juga dibasuh TANPA menggunakan alkohol. Diproses dengan suhu yang sangat sederhana agar enzim didalamnya tidak musnah. Kualitinya sangat tinggi.



Masih ragu-ragu dan mempunyai beberapa soalan di minda?? Haaa....jgn segan silu boleh terus whatsapp Fuzza di no 017-6961509. In Shaa Allah, Fuzza akan cuba membantu anda sedaya upaya.

Kongsikan kebahagian, kongsikan kebaikan!!!

Berminat dan untuk sebarang pertanyaan/info:

Hubungi Fuzza Nisa
Tel/Sms/Whatsapp: 017-6961509
Visit and like us on FB: https://www.facebook.com/mummysayf


 "INGIN MENDAPAT 4-5-6 ANGKA SEBULAN DENGAN MENDAFTAR AHLI SHAKLEE? HUBUNGI SAYA!! HANYA DENGAN ONLINE, ANDA MAMPU MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN! WAKIL PENGEDAR SELURUH MALAYSIA MASIH DIPERLUKAN! DAN ANDA AKAN DIJEMPUT KE GROUP EKSLUSIF DI FACEBOOK"

1 comment:

  1. Dah lengkap tak perlu lagi kot nak jamu lagi..yang pastinya memang best Set Pantang Shaklee!

    ReplyDelete