TESTIMONI KURUS DENGAN HERB-LAX DAN LECITHIN !!!

Ramai yang nak kurus. kekadang ada customer yang tanya "boleh tak set kurus Shaklee ini hilangkan nafsu makan saya?" Tidak yaa !!! Jikalau ada produk yg buat anda rasa hilang selera mahu makan, sila berHENTIkan pengambilannya. Nafsu makan adalah perkara yang sangat normal bagi manusia biasa. Bila anda tiada selera nak makan itu adalah TIDAK NORMAL. Yang paling utama dalam proses diet adalah cara kita mengawal pemakanan dan mengambil makanan yang seimbang dan cukup (tidak berlebihan).

Sekarang ini terdapat pelbagai produk utk menguruskan badan di pasaran. Seharusnya anda berhati-hati dengan produk yang diamalkan. Ini kerana terdapat produk pil diet dicampur Salbutamine, sejenis DADAH MERBAHAYA yang membuatkan kita kehilangan rasa lapar. Yang akhirnya akan kurus tapi merana dengan kesan buruk selepas itu.

Hari ini saya nak share satu testimoni hebat dari pengguna tegar produk Set Kurus Shaklee!!


Hanya dengan Herb-Lax dan Lecithin, beliau berjaya menurunkan 10kg dengan selamat dan berkesan. Haa...nak tahu bagaimana ia berfungsi??



KEBAIKAN LECITHIN


Memecahkan lemak sebagai pelarut untuk kolestrol. Bila cerita bab pecahkan lemak ini memang ramai orang teruja sebab lemak-lemak degil ini lama-lama terkumpul akan membawa pelbagai masalah kesihatan!!

KEBAIKAN HERB-LAX


Herb-Lax dikenali sebagai julap lembut dan ianya bertindak lembut pada badan. Mengandungi 9 herba dan berfungsi membersihkan kolon dan juga toksin dalam badan.

Selain Lecithin dan Herb-Lax, boleh ditambah CINCH MIX juga!!!


SET KURUS SHAKLEE kami jamin tiada bahan yg terlarang. Ianya 100% semulajadi dan mendapat perakuan jakim dan KKM lagi.

Pilihan di tangan anda !!!


- Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. - 

Berminat dan untuk sebarang pertanyaan/info:

Hubungi Fuzza Nisa
Tel/Sms/Whatsapp: 017-6961509
Email: sayfuzanwar@hotmail.com
Visit and like us on FB: https://www.facebook.com/mummysayf

 "INGIN MENDAPAT 4-5-6 ANGKA SEBULAN DENGAN MENDAFTAR AHLI SHAKLEE? HUBUNGI SAYA!! HANYA DENGAN ONLINE, ANDA MAMPU MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN! WAKIL PENGEDAR SELURUH MALAYSIA MASIH DIPERLUKAN! DAN ANDA AKAN DIJEMPUT KE GROUP EKSLUSIF DI FACEBOOK"

No comments:

Post a Comment