SET KECANTIKAN KULIT SHAKLEE | ATASI JERAWAT, KULIT LICIN BERSERI DAN GLOWING !!!

VITAMIN E, VITAMIN C & B-COMPLEX SHAKLEE UNTUK KESIHATAN KULIT ANDA



vitamin e vitamin c bcomplex shaklee
Add caption

Takut melihat gambar diatas?

Kulit muka berjerawat dan parut menghantui diri anda?? Ramai yang inginkan kulit yang glowing, licin dan berseri-seri kan?? Bagi wanita mahupun lelaki, bila kulit muka berjerawat, berparut mesti rasa segan dan ada yg menyebabkan low self confident. Nak tahu rahsia kakak cantik di bawah ini?? Jom baca testimoni ini !!!




"Salam semua ....


saya nak share feedback saya lepas hampir sebulan guna Shaklee trial pack vit b complex, vit c dan vit E + omega guard. Mungkin ada yang ckp saya baru 21, so tak perlu makan suplemen tu, ini. Tapi saya sangat concern mengenai kesihatan sebab prevention is better than cure, isn't? 

Muka saya jenis combination dan acne prone skin terutamanya kat area dahi. Masa PMS memang stress sebab acne banyak kat area dahi. tumbuh bukan main subur, nak hilang memang lama pastu ada tinggal parut. Area pipi pulak kering dan bila saya apply medium coverage foundation, jadi tak rata dan lepas 2 3 jam muka jadi tak best dah. 

Alhamdulillah dengan izin Allah, tak sangka nampak kesan dalam masa 2 minggu lepas amalkan Shaklee. PMS bulan ni tak keluar jerawat banyak macam sebelom2 ni, setakat 1-2 tu biasalah kan, yeay! kakak2 pun tegur bila saya lepas pakai foundation, muka nampak glowing dan flawless. Padahal pakai medium coverage type foundation je.hihi. Tapi akhir2 ni keluar rumah cuma pakai sunblock dan jarang dah pakai foundation kecuali ada special event je. Less is more 

gambar kiri masa bulan Feb 2012 dan kanan masa Jun 2012.Mungkin tak banyak changes tapi I’m just sharing I’m very happy with my skin now and looking forward to try another Shaklee’s supplements."


Khasiat Vitamin E Dalam Kecantikan Kulit


  • Menjaga kesegaran dan keremajaan kulit
  • Melindungi kulit dari sinar ultra-ungu
  • Menjaga kelembapan kulit
  • Menghapuskan radikal bebas yang merosakkan sel

Khasiat Vitamin C Dalam Kecantikan Kulit


  • Sebagai antioksidan kuat yang melindungi kulit daripada pencemaran udara dan sebagainya
  • Merangsang pembentukan dan peningkatan produksi kolagen kulit, yang akan menjaga kekenyalan, kelenturan, serta kehalusan kulit
  • Mencerahkan kulit

Khasiat Vitamin B-Complex Dalam Kecantikan Kulit


  • Sebagai pelembap
  • Mencegah pigmentasi
  • Melambatkan tanda penuaan
  • Mengubati jerawat

Ingin mendapatkan Set Kulit Shaklee yang marvelos ini?? Hubungi Fuzza segera, pengedar sah shaklee anda!! Free consultation khas buat customer tersayang!!! =)


Dapatkan penjimatan untuk setiap produk Shaklee dengan mendaftar sebagai ahli JOM DAFTAR SEKARANG! 


Berminat dan untuk sebarang pertanyaan/info:

Hubungi Fuzza Nisa
Tel/Sms/Whatsapp: 017-6961509
Visit and like us on FB: https://www.facebook.com/mummysayf

 "INGIN MENDAPAT 4-5-6 ANGKA SEBULAN DENGAN MENDAFTAR AHLI SHAKLEE? HUBUNGI SAYA!! HANYA DENGAN ONLINE, ANDA MAMPU MENJANA PENDAPATAN LUMAYAN! WAKIL PENGEDAR SELURUH MALAYSIA MASIH DIPERLUKAN! DAN ANDA AKAN DIJEMPUT KE GROUP EKSLUSIF DI FACEBOOK"

No comments:

Post a Comment