PUASA SEORANG SUPERMAMA

Alhamdulilah berjaya menyelesaikan puasa wajib pertama tahun ini dengan sempurna semalam. Syukur sangat =) Pabila dikenang semula tahun lepas dikala Ramadhan baru saja selesai pantang Sayf. Tahun ini lain pulak ceritanya. Sayf pun dah berusia setahun lebih. Being Work At Home Mom ni, pengurusan masa lebih fleksibel untuk menguruskan keluarga, bisnes dan juga diri sendiri. Rugilahkan kalau bulan Ramadhan ni kita tidak sungguh-sungguh melakukan ibadah kerana ganjarannya sangat besar =)

Walaupun Sayf dah setahun lebih, tapi dia seorang yang masih kuat menyusu. Sejak baby pun memang kuat menyusu pun...huhu!! Bila berpuasa hari ni risau jugak sebenarnya di hati. Tapi berkat doa kepada Nya untuk diberikan kekuatan dan tenaga alhamdulilah mampu bertahan dengan bertenaga sehingga ke petang. 

Untuk bersahur mummysayf amik susu dutchlady full cream + milo + MEALSHAKES + ESP bersama sekeping roti. Bila dah nak dekat waktu imsak bancuh segelas PERFORMANCE DRINK. Alhamdulilah memang rasa kenyang dan tahan dahaga walaupun Sayf sangat kuat menyusu pagi tadi. Bila dah petang dlm pukul 6pm tu dah start dahaga tapi tak rasa lapar pun.

Oleh kerana dahaga terlampau dan tak mahu perut blooted dgn air, untuk berbuka mummysayf start with kurma dan bubur kacang + ESP. Sedap tau bubur kacang + ESP. Rasa macam ice cream pun ada. Cubalah!! Lepas tu amik segelas PERFORMANCE DRINK. Alhamdulillah cepat hilang dahaga tu dan bertenaga semula =) Selepas solat barulah menjamu nasi yang dimasak bersama lauk daging.


Ada yang bertanya mummysayf bagaimana ESP dan Performance Drink ini membantu mengekalkan kita rasa bertenaga dan lambat ternyahhidrat. Apa rahsianya??

ESP mempunyai indeks glisemik yang rendah iaitu 39 dimana ianya lebih rendah daripada brown rice. So, bila mana kita amik ESP, tenaga akan dibebaskan dengan cepat tetapi secara perlahan-lahan dan tahan lama. Performance Drinks pula adalah proprietari campuran elektrolit OPTI-LYTE yang dapat menggantikan air yang keluar dari tubuh dengan cepat. Formulasi ini berupaya mengembalikan kecergasan dalam waktu yang singkat. 

Anda ingin kekal bertenaga sepanjang hari berpuasa ini?? jom amalkan ESP + PERFORMANCE DRINK untuk bersahur dan berbuka puasa. 


- Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. - 

Berminat dan untuk sebarang pertanyaan/info:

Hubungi Fuzza Nisa
Tel/Sms/Whatsapp: 017-6961509
Email: sayfuzanwar@hotmail.com
Visit and like us on FB: https://www.facebook.com/mummysayf

2 comments: