TESTIMONI MEALSHAKES DAN OMEGAGUARD



Hati ibu mana yang tidak akan runsing apabila memikirkan anaknya sering sakit. Tambahan pula walaupun sakit tidak ada pilihan terpaksa meninggalkannya dengan pengasuh untuk pergi mencari rezeki. Begitulah perasaan seorang customer mummysayf apabila anaknya sering sakit since December lalu. Ubat tak pernah putus namun tiada perubahan pada kesihatan anaknya.

Setelah mencuba MEALSHAKES + OMEGAGUARD hampir sebulan, alhamdulillah perubahan ketara dapat dilihat. Anaknya semakin pulih, sihat, cergas dan cerdik. Hati ibu pun tenang!!! Jom kita baca testimoni ibu yang bijak memilih Mealshakes dan OmegaGuard untuk anaknya...=)

Nampak la akk perubahan tuh... Even batuk dia ada lagi skit2.. Yg penting nafas dia lancar... Takde bunyi2... tido sedap... Kahak pun dgr time dia batuk jer... Alhamdulillah....

Tu la akk....mudah-mudahan akk... selagi leh ikhtiar... tp mmg nampak la... Dia lagi cergas ... cerdik ... tul akk... Mana je klinik Ekin tak g akak...rata dah... Akak bayangkan since hujung bulan 12... ubat tak putus-putus... Batuk on off... Ni la baru nampak perubahan dia...

Alhamdulillah kak... Betul kak... memang hati tak penah senang since dia kena camtuh... nilah baru rasa lega =)




MEALSHAKES DAN OMEGAGUARD


MEAL SHAKES merupakan sumber protein dengan vitamin dan mineral tambahan. Ia menyediakan jumlah yang seimbang bagi setiap sembilan asid amino yang diperlukan oleh tubuh untuk tumbesaran dan perlindungan yang baik. Ia mengandungi semua asid amino asli yang terdapat didalam protein termasuk asid amino perlu dan juga tidak perlu.


OMEGAGUARD adalah Minyak Ikan Terbaik di Dunia. Ia mengandungi rangkaian penuh 7 jenis asid lemak omega-3 semulajadi iaitu EPA, DHA, ALA dan lain-lain lagi. OmegaGuard dihasilkan melalui suatu proses penyulingan proprietari tiga molekul yang memekatkan asid lemak Omega-3 yang bermanfaat dan semulajadi sementara menyingkirkan bahan-bahan berbahaya seperti merkuri dan plumbum yang terdapat didalam kebanyakan jenis ikan.

Meal Shakes dan Omegaguard adalah pilihan yang bijak untuk si comel anda. Pelaburan untuk kesihatan dan kecergasan anak adalah tidak ternilai. Jadilah ibu yang bijak memilih dan pilihlah Meal Shakes dan Omegaguard untuk anak anda!!!

Hubungi kami untuk konsultasi percuma!!!


- Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. - 


Berminat dan untuk sebarang pertanyaan/info:

Hubungi Fuzza Nisa
Tel/Sms/Whatsapp: 017-6961509
Email: sayfuzanwar@hotmail.com
Visit and like us on FB: https://www.facebook.com/mummysayf

No comments:

Post a Comment