SHAKLEE SOY PROTEIN ISOLATE POWDER, MEMANG HOT!!!

Shaklee Soy Protein Isolate Powder atau ESP adalah soya yang paling hangat dan terlaris!!! Ramai yang memilih Soy Protein Shaklee ini. Kenapa ye?


KENAPA SOY PROTEIN ISOLATE POWDER SHAKLEE MENJADI PILIHAN? APA KEISTIMEWAANNYA?


  • Ia adalah NON-GMO soy protein iaitu ia adalah soya semulajadi yang tidak diubah secara genetik. Pada masa kini banyak soya yang telah diubahsuai secara genetik untuk memberi daya ketahanan yang tinggi semasa ditanam supaya tidak mudah diserang serangga perosak, tahan lebih lama dan mempunyai daya ketahanan terhadap cuaca. Soya yang telah diubahsuai mempunyai risiko yang tinggi kepada pengamalnya di masa akan datang. So, jangan disangka semua soya adalah sama ye....ketahuilah soya jenis mana yang anda sedang amalkan sekarang.
  • Mempunyai index glisemik yang lebih rendah daripada brown rice iaitu 39. Ini menjadikannya sangat ideal untuk semua lapisan masyarakat tidak kira tua atau muda. Sesuai juga untuk penghidap diabetes kerana penghidap kencing manis perlu mengelakkan makanan yang mempunyai index glisemik tinggi.
  • Shaklee soy protein dicuci dengan air Bukan Alkahol. Apa keistimewaannya? Apabila dicuci dengan alkohol akan menghilangkan manfaat isoflavon. Isoflavon ini sangat penting dalam merendahkan paras kolestrol, mencegah risiko penyakit jantung dan osteoporisis.
  • Mengandungi lima vitamin B penting, separuh daripada keperluan kalsium harian, dan soya isoflavones. Kajian menunjukkan yang soya membantu dalam mengawal kestabilan hormon semasa tempoh putus haid.
  • Protein soya NON-GMO ini dihasilkan di bawah satu Program yang digelar Identity Preservation Program (IPP), di mana kacang soya dipantau dan dijaga dengan teliti daripada proses menanam hinggalah saat pemprosesannya dan selamat diminum oleh anda.
Wahhhh!! Begitu banyak keistimewaan Soy Protein Isolate Powder Shaklee (ESP) ini...patutlah ramai yang tercari-cari dan cepat jee stok ESP ni habis...huhu!!

Jom kita baca antara TESTIMONI PENGGUNA SOY PROTEIN ISOLATE POWDER SHAKLEE (ESP)...

ESP dan KESIHATAN KULIT
ESP dan IBU MENYUSU

ESP SHAKLEE dan IBU MENYUSU

ESP SHAKLEE dan IBU MENYUSU

ESP SHAKLEE dan IBU HAMIL
So, apa tunggu lagi?? Contact mummysayf cepat sebelum terlambat...huhu!! SHAKLEE ESP SOYA BERKUALITI TERBAIK!!!

- Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit. -

Berminat dan untuk sebarang pertanyaan/info:

Hubungi Fuzza Nisa
Tel/Sms/Whatsapp: 017-6961509
Email: sayfuzanwar@hotmail.com
Visit and like us on FB: https://www.facebook.com/mummysayf

No comments:

Post a Comment